- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 december 2012 om 13:02
voor de zoveelste keer wint Porsche in Duitsland het betrouwbaarheidsonderzoek van de Tüf in de categorie 6-7 jaar oud, 8-9 en 10-11 jaar oud. De Tüf kan zowat de tegenhanger van onze autokeuringen genoemd worden, en die houden bij hoeveel mankementen er bij een controle gevonden worden. In de 3 vernoemde leeftijdscategorieën is Porsche dus telkens de winnaar met de 911 voor de minste gebreken bij controles. Tevens is de Boxster S de winnaar in de categorie ‘beste restwaarde in procenten’in de categorie sportwagens. Goe bezig dus…
Al maak ik me wel de bedenking dat die overwinning qua betrouwbaarheid evenveel zegt over zowel het merk als ook hun eigenaars!! Want op die leeftijd zal een regelmatig onderhoud volgens mij toch wel evenveel beginnen uitmaken, en de 911 wordt nu eenmaal, zeker op die leeftijd indien het niet langer de eerste eigenaar is, door echte liefhebbers gekocht, en die willen nog wel eens een centje meer betalen voor het onderhoud van hun wagen op die leeftijd…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.