Porsche wint alweer betrouwbaarheidsresultaten Tüf

Home Forum Porsche Talk Porsche wint alweer betrouwbaarheidsresultaten Tüf

• Maker
    Discussie
  • voor de zoveelste keer wint Porsche in Duitsland het betrouwbaarheidsonderzoek van de Tüf in de categorie 6-7 jaar oud, 8-9 en 10-11 jaar oud. De Tüf kan zowat de tegenhanger van onze autokeuringen genoemd worden, en die houden bij hoeveel mankementen er bij een controle gevonden worden. In de 3 vernoemde leeftijdscategorieën is Porsche dus telkens de winnaar met de 911 voor de minste gebreken bij controles. Tevens is de Boxster S de winnaar in de categorie ‘beste restwaarde in procenten’in de categorie sportwagens. Goe bezig dus…
    Al maak ik me wel de bedenking dat die overwinning qua betrouwbaarheid evenveel zegt over zowel het merk als ook hun eigenaars!! Want op die leeftijd zal een regelmatig onderhoud volgens mij toch wel evenveel beginnen uitmaken, en de 911 wordt nu eenmaal, zeker op die leeftijd indien het niet langer de eerste eigenaar is, door echte liefhebbers gekocht, en die willen nog wel eens een centje meer betalen voor het onderhoud van hun wagen op die leeftijd…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • tja Luc, ge moet u dan maar zo genen duren auto kopen hé! :mrgreen:
      mijn tante destijds zei na de zoveelste reparatiefactuur dat ze niet langer met een Fiat maar met een ‘Failliet’ reed… Mijn allereerste garagist destijds was tevens een Fiat merkdealer, en hij vertrouwde me ooit toe dat ze eigenlijk zelf wisten dat bij sommige van hun modellen eigenlijk rond elk groot onderhoud er best een ‘joint de culasse’ vervangen werd! :wtf:

Hoera!, Porsche tüft wat af in de Tüv… 😉

Berlingo, Almera ??
          Je moest eens weten hoeveel ik uitgeef aan mijn
          Fiorino 1,3 Multijet 😆 :happy:
          Ciao,
          Luc

:applaus: :applaus: voor het merk

Funny + 1

:applaus: :applaus:
              Ik denk dat de meeste Porsche-rijders net iets meer aandacht en geld over hebben voor hun wagen dan iemand die met een Citroen Berlingo rijdt (het kan ook een Nissan Almera zijn 😳 😥 ). 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.