porsche993 4S

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 porsche993 4S

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo,
      vraagje;zijn de voorste spatborden van een 993 4S dezelfde als een gewone 993?
      Grtz Pascal911.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Deze al geprobeerd ❓
        http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/porsche_993_body_trim_parts.html

Succes met de herstelling ❗

Grtz,
        Kenny

Anoniem

Kalmte kan U redden, een hartaanval is nooit ver weg (jammer genoeg uit ervaring).

Begrijp alleen Uw reactie niet zo goed, foto’s van iemands ongeval worden hier niet als sensatie onthaald, wel om een betere kijk te kunnen krijgen tot hulp voor herstelling ed.

Alle “kritiek” hier op ‘t forum is steeds met de beste bedoelingen gegeven.

Ene ik ben een pak ouder, doch soms ook nog kinderlijk behandeld, RELATIVEER, kom je een heel eind mee 😉

Ik hoop dat je in de toekomst leukere topics kan openen en dat je snel terug ten volle van de 4S kan genieten 😉 !

Pascal911, ik snap dat het niet leuk is om een ongeval te hebben maar ik zie geen problemen met de info/raad van Cabrio Wim of anderen …
            Beetje gefrustreerd zekers?

Toch sterkte met de herstelling 😉

Plumber

rjf

Kerel, het zijn er ondertussen al 3 , moet hier voor iedereen wat leesbaar blijven hé…

Gefrustreerde reacties zijn nergens voor nodig. Shit happens, move on. 🙄

oeps, full of beans

Ik veronschuldig me hierbij,maar geeft het nu dat ik een 2de topic open?jij maakt je er altijd druk over,en de raad die ik volgde ,van vanzweeden en concoorten te mailen,krijg ik geen reacktie op.
                  Daarom ik het op een andere manier vraag,maar blijkbaar is dat redelijk ongepast op jullie forum.
                  Is het mss omdat ik er geen foto’s van wil plaatsen?
                  daar doe ik niet aan mee,al ramptoeristen genoeg gehad toen het voorviel.
                  Ik wil gewoon zo snel mogelijk men wagen terug op de baan.
                  Btw ben 39 jaar en word niet graag behandelt als ‘ne kleine vanop school’.
                  Bij deze heb ik me wat duidelijker gemaakt en hopelijk een opbouwende reacktie.
                  Grtz Pascal911.

Wim

Gaan hier ook weer verder.

https://porscheforum.be/index.php/forum/13-993/71490-porsche-993-onderdeel

@Pascal911
                    , graag alles in een draadje houden, leest makkelijker, en blijft overzichtelijker. 💡

Volgens PET van Porsche niet hetzelfde stuknummer:

gewone: 993.503.032.00

Turbo of M491 (turbolook) of M495 (Carrera S): 993.503.032.08

Dus niet hetzelfde blijkbaar.

😛

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Het onderwerp ‘porsche993 4S’ is gesloten voor nieuwe reacties.