Porschedays 01.05.2016

Home Forum Porsche Talk Porschedays 01.05.2016

• Maker
    Discussie

• Jan

Beste allemaal,

graag zou ik morgen een kijkje gaan nemen op porschedays francourchamps.
      Heeft er iemand onder jullie nog 3* tickets voor morgen (1mei) die deze zou willen doorverkopen?

dank alvast

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • http://youtu.be/BgJ5zGcfWJo

Het is zijn persoonlijke slee :wtf:

Maar dit is het plezantste, let op het kleine kaderke in seconde 25 ongeveer, net na het voorbijsteken van de oranje LMP2 😀

Als “straf” volgend jaar met de Webber in de lmp1 919. :up:

Yup, was Lotterer. Maar ik denk dat het nogal gevoelig ligt daar alle beelden en info van alle websites zijn weggehaald. Hij reed trouwens ook zonder nummer, dus mogelijk was hij niet eens ingeschreven.

Dat is toch onze goede vriend André Lotterer hé, of moet ik toch is langs de oogarts? Indien ja ,waarom komt die dan bij de familie/concurrentie wat dingen in de prak rijden? Die moet toch in een R8 zitten? Ik zal het hem is vragen als ik hem morgen zie op het WEC. 😀

Zag het resultaat ervan ook, wist toen nog niet wie de rijder was.

Reed zelf in de Classic klasse. Mijn foto’s volgen deze week wel. Zondag was alvast een topdag!

Je was er duidelijk ondersteboven van carbonman :happy: 😀 :happy: :mrgreen:

Porsche days weer achter de rug: zaterdag triestig weer en zeer povere opkomst. Ook weinig boxen bezet.
                        Zondag mooi weer, maar toch minder volk dan voorheen, op plaatsen werd het volgende event al opgebouwd en veel minder porsches in de paddock. Porsche stand ook pover. Nu het goede nieuws: veel knap spul gezien, GT4, GT3, RS, spyders in verschillende PTS kleuren. De parade meegedaan, super! vermits we vrij achteraan zaten en we pas boven eau rouge de piste op mochten, bijna tot Bruxelles zo goed als lege baan. Dus even de sporen gegeven! Het blijft toch ook magisch om de profs de radillion te zien opknallen. Samen met mijne maat TDW een fantastisch weekend gehad. Ben nog PIWI, MONZA en anderen tegen gekomen!
                        Top! nu weer afkicken

Nog net voor we naar huis gingen nog een ijsje gegeten met mijn zoontje en voor onze neus crasht de Carrera GT, ongelooflijk!

IMG_6082.JPG

IMG_6035.JPG

IMG_6030.JPG

IMG_6056.JPG

IMG_6059.JPG

IMG_6068.JPG

IMG_6052.JPG

FullSizeRender3.jpg

niemand geen foto’s genomen om hier te delen … :driver:

Jan

Ik ben met dagelijks vervoer gegaan en aan de kassa een ticket voor de paddock gekocht.
                            vvk online was 10euro, maar dat was gistere niet meer mogelijk. Aan de kassa kostte een ticket 15euro
                            vvk online 30euro voor de parade – 50 euro aan de kassa.
                            parking kostte me 5euro.

Het was leuk om te zien, maar eigenlijk had ik er nog meer van verwacht.
                            Ik vond het er nog vrij rustig, ook op het circuit zelf.
                            .

denk dat het een natuurlijke selectie gaat worden, volgens peeters leven we boven onze stand!

Als het zo voort gaat hebben ze Porsche days zonder Porsches :think:

Kunnen we dit jaar terug met de eigen wagen in de paddock als bezoeker ?

De kostprijs voor deelname aan de parade hebben ze dit jaar blijkbaar weer verhoogd 👿 50€ ?? :ass:

Nie goe bezig denk ik dan.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.