porschedays 2008 francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen porschedays 2008 francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
    • Knap vestje Mich in je blauw juweel.
      Jammer genoeg ben ik je niet tegengekomen.

Wat was het weer een prachtig weekend. Ik probeer vanavond nog wat foto’s te uploaden.

knappe foto’s mannen! prachtig!

hier staan nog wat foto’s van mij.
          Heb 6 rondjes mogen meerijden met Luc Moortgat. Damn da was nice 😉

zat ik die dag toch wel op Zolder zekers, 😈

volgende keer dan maar

grtz Geert 😉

zonde zonde,

ik ben uiteindelijk niet kunnen komen, heb blijkbaar wat gemist 🙁 ( (

en hier de mijn van zondag uiteindelijk ghhally tegen gekomen in de parade,
                en daarna toen hij vertrok voor een paar rondjes met een gt3 😉

in de parade ook rami gezien met zijn turbo cabrio 😉 hheeeeelll schoon machine man

en hier een paar foto’s http://picasaweb.google.be/bertdidier/Porschedays2008

Hier net de fotos in mijn album gestoken (bovenste op: http://setakira-993.magix.net/ )

Film moet nog geëdit worden, is voor later…

WB

Heb echt wel iets gemist zo te zien…… 😥
                    Zitten prachtexemplaren bij… 8)
                    gr
                    WB

Guy

Het was weer echt de moeite 8)
                      Spijtig genoeg TE VEEL om te fotograferen 😳
                      Een kleine selectie vind je hier >> klik

Ik ben gisteren geweest en heb me dankzij m’n gebuur weer eens super geamuseerd!
                        Paar rondjes meegereden met de witte GT3 RS bijvoorbeeld, dat geluid man, to die for!!
                        Als er nu nog eens iemand durft beweren dat een watergekoelde boxer niet mooi kan klinken…!!! (Nuja, dat wisten we al hè 😉 )
                        En wat een prachtig weer!

Een aantal fototjes volgen nog wel!

Hoe was het vandaag met de rest?

Groetjes,

SidewindR.

ik zeker vertrek 9h 😉

Ik ben benieuwd wie ik morgen allemaal ga tegenkomen 🙂

Fototoestellen en cameras zijn aan het opladen 😉

t was een leuk middagje, niet te druk, lekker weertje, ‘skoon’ volk, mooie wagens, lekker ijsje….

meer moet dat niet zijn… 8)

Ik had ook graag naar daar gekomen maar moet zondag ganse dag op racewars in Zolder zijn. Jury gaan ondersteunen voor de dB-drag (die mannen die een paar seconden om het hardste met hun muziek spelen). Maar is wel de max aan reclame 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.