porschedays 2008 francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen porschedays 2008 francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
    • Ja dat heb je natuurlijk met meer dan 600 wagens in de parade.

Nu laten ze in La Source wel wat plaats zodat je eens goed kan optrekken, 2j geleden was het onderaan de Raidillon bijna stilstaan maar bovenaan had je toch al een snelheid van rond de 140 – 150km/u

aan ghally dan kommen we mekaar zeker tegen 😀 wink:

verleede jaar kon je toch een beetje gas geven in de raidillon 😉
        de rest was wel aan 10km/uur 👿
        maar bon voor de fun is het wel tof

[quote=”Setakira”:1prh5phj] Je kans om eens op het mooiste circuit ter wereld te rijden 🙂 [/quote]

Aan 10km/u whoehahaha 😛 D o

Voor wie zondag wil komen kijken met de Porsche, probleer op tijd te zijn want als je wil meerijden met de Parade, deze start dit jaar reeds om 12u (tot 13u30). Je kans om eens op het mooiste circuit ter wereld te rijden 🙂

[quote=”porsche914orange”:2gc7wkon]ik ga de zaterdag en de zondag 😉 [/quote]

Heyyy, ik ga zaterdag ook es e kijkje nemen 8)

Rijden we niet samen naar ginder ? Ik heb al afgesproken met een 997S en een Z3 aan tankstation in Haasrode rond 10h45-11h … dat is dus de E40 in Aalter oprijden om 9u30. wat denk je ?

Zijn er nog anderen die zaterdag gaan en zin hebben om treintje vormen ? Ik vertrek dus uit Maldegem -> Aalter E40 op -> Brussel -> Haasrode -> Luik -> Franco

Oja en mijn passagierzetel is ook nog vrij 😛 wink:

Guy

We gaan zondag toch ook nog eens kijken.
                Wij maken er gewoon altijd een gezellig familieuitstapje van 😆
                De kinderen vinden het ook geweldig : snelle Porsches op het circuit,
                bloedmooie Porsches ernaast, en dan nog meerijden in de parade … gewoon zalig dagje !

[quote=”chris_lbr”:1js3ho2a][quote=”Setakira”:1js3ho2a]En als het dan nog droog weer is zal Chris_lbr ook langskomen en hebben we dezelfde kliek als 2j geleden 8) [/quote]
                  Sorry jongens maar naar de P-days stuur ik voorgoed mijn kat. Ik krijg er hartzeer van om dat niets ontziend krapuul daar te zien rondvliegen terwijl ik ook graag op ‘t circuit zou willen zitten maar dit om meerdere reden op die dagen niet meer wens te doen.
                  Die gasten waarover ik het heb zijn geen P-liefhebbers zoals wij maar gewoon een pak omhoog gevallen idioten die nergens respect voor hebben.
                  Heb ik dus totaal geen interesse in. Ik kan mij dan wel ergens anders wat beter gaan amuseren.[/quote]

Chris, sorry man, maar ik vind dat je plaat blijft hangen.
                  Ik ga niet ontkennen dat er cowboys tussen zaten vorig jaar, maar dat kan evengoed bij een andere organisatie ook gebeuren. Dan moet je met je Porsche ook niet meer op de openbare weg komen, want stel eens dat er crapuul de pret komt bederven.
                  Het event wordt steeds groter en duurder, maar die groeipijnen zullen zich zelf wel oplossen.
                  Als ze mij morgen vragen om mee te rijden, ga ik het toch niet laten voor die paar uitzonderingen.

Met Porsche mag je langs de binnenkant van het circuit gratis parkeren.
                    Gewoon de flow volgen 🙂

Mag je daar op een speciale parking als je met de Porsche er naar toe gaat ? Inkom te betalen?

ik ben is curieus hoe veel er dit jaar hun boel in de prak gaan rijden 😕 8)

ik waag me der niet tussen, zelfs niet gratis… maar kom gewoon ff kijken 😀

Ben er op zaterdag en zondag!

Anoniem

[quote=”Setakira”:2q15hvm2]En als het dan nog droog weer is zal Chris_lbr ook langskomen en hebben we dezelfde kliek als 2j geleden 8) [/quote]
                            Sorry jongens maar naar de P-days stuur ik voorgoed mijn kat. Ik krijg er hartzeer van om dat niets ontziend krapuul daar te zien rondvliegen terwijl ik ook graag op ‘t circuit zou willen zitten maar dit om meerdere reden op die dagen niet meer wens te doen.
                            Die gasten waarover ik het heb zijn geen P-liefhebbers zoals wij maar gewoon een pak omhoog gevallen idioten die nergens respect voor hebben.
                            Heb ik dus totaal geen interesse in. Ik kan mij dan wel ergens anders wat beter gaan amuseren.

Ik ook zeker zondag, voor de parade en het vrouwelijk schoon.

Je hebt nog mijn gsmnummer hé Rufie, Jean-Yves zou misschien ook komen, dan kunnen we nog eens samen rondgaan 🙂

Komt 911lover ook? En als het dan nog droog weer is zal Chris_lbr ook langskomen en hebben we dezelfde kliek als 2j geleden 8)

ik ga de zaterdag en de zondag 😉

ik ook op zondag , kan dees jaar niet meer te veel werk jammer genoeg 😥

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.