porschedays 2008 francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen porschedays 2008 francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
    • Het begint morgen.
      Ik ga gewoon als toeschouwer en gezellig kletsen met vele bekenden.

Damn, ik kan niet omdat het in’t weekend is.

Francorchamps is sowieso duur. Eerste maal dat ik er met de moto kwam betaalde ik 120EUR voor 6 sessies van 30 minuten.
        Daarna al 150 voor 4 van 30 minuten en uiteindelijk 190 voor diezelfde 4 sessies. Kwam omdat 1 organisatie daar het monopolie had verkregen, zal inzake die P days ook wel zo zijn.

Aan zij die gaan: maak maar véél foto’s 8)

Ik ben er vrijdag en zondag.

Wie gaat nog ?

[quote=”chris_lbr”:1a3gxszs]Ja, en 450 euro betalen voor 3 uur waarvan je er slechts 2 kan/mag rijden. Goed zot ja ! Als ‘t geen rode vlag is dan is er een filmploeg op de baan en dan mag je ook niet rijden. Verleden jaar met eigen ogen vastgesteld. Mij vangen ze niet meer op hun “P-days”…[/quote]
            Inderdaad . Toen waren ze in de door anderen betaalde tijd “even” een reclamespotje aan het opnemen voor een nieuwe Seat . Waarom niet na het evenement . Dan was het nog steeds licht ❓ ❓ ❓

ik ga er voor het eerst naartoe.

heb trouwens de mogelijkheid om aantal rondjes met 997 4S te maken 😈

wel opletten geblazen dus ?

ik ga op vrijdag

groeten,

ja chris je hebt gelijk heb het verleede jaar ook meegemaakt 👿
                dit jaar rijd je normaal gezien een uur aan een stuk alle normaal gezien 😉

Anoniem

Ja, en 450 euro betalen voor 3 uur waarvan je er slechts 2 kan/mag rijden. Goed zot ja ! Als ‘t geen rode vlag is dan is er een filmploeg op de baan en dan mag je ook niet rijden. Verleden jaar met eigen ogen vastgesteld. Mij vangen ze niet meer op hun “P-days”…

vindt toch spijtig dat het zo duur geworden is 450€ voor de zaterdag te rijden en dan heb je je benzine rem blokjes banden onderhoud nog niet geteld een grap van 2500€ besteed het liever in nieuwe stukken 😉
                    maar ga zeker zaterdag en zondag 😀

Porsche Days. Blijf er toch naar uitkijken.
                      Die paar coyboys gaan voor mij de pret niet bederven.
                      Zal er drie dagen zijn. Van vrijdag tot zondag.

nee, het is ook O.L.H hemelvaart. Das een topdag in brugge 😥

Ik ben niet zo goed in data onthouden ,zodoende.
                          Gaan jullie dit jaar ? Dit is op een donderdag 🙁 lol:

[quote=”snoer 964″:v3bjbkiu]Welke datum is het Dinslaken dit jaar ? 🙄 [/quote]
                            das toch altijd op 1mei niet?

Welke datum is het Dinslaken dit jaar ? 🙄

Ik zal zien welke dag ik een vervanging kan relen . Maar één dag (vermoedelijk zondag) wil ik er toch zijn .
                                Een paar dagen later is het ook Dinslaken en daar wil ik ook heen

ja geen probleem zelfs meerijden op het circuit in de parade 8)
                                  tegen 5 per/uur 👿
                                  wel tof om te zien, zo een 600 porschen op het circuit van francorchamps 😛

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.