porschedays 2008 francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen porschedays 2008 francorchamps

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
    • [quote=”jampie”:3b7vp413]Kan je daar ook naartoe om een kijkje te nemen; zonder dus op circuit te gaan rijden ?[/quote]

vorig jaar wel, dus ik veronderstel nu ook 🙂 )

ik ga waarschijnlijk op zondag ook gewoon eens een kijkje nemen

Kan je daar ook naartoe om een kijkje te nemen; zonder dus op circuit te gaan rijden ?

vond het anders wel een tof evenement veel porschen en porschisten bij mekaar , natuurlijk heb je dan die met het teveel geld die er hun kast aan vegen en rijden voor de tijden en de glorie 👿 👿 👿
          heb meer plezier gehad op duez day 😉
          maar bon denk dat ik wel zal gaan zien de zaterdag en de zondag 😀

Anoniem

Dit is een P-evenement waar ik voortaan mijn kat naartoe stuur. Never more !
            En 450 euro voor 3 uur waarvan je dan nog bijna een uur stil staat… En dan heb ik het nog niet over die idioten op de baan die denken dat ze heel het circuit alleen maar voor hunzelf hebben en maar raak rijden… 🙄

[quote=”sunshine”:2lc35017]
              maar vindt de prijzen overdreven 450€ zaterdag en 400€ zondag en dan heb je de rest nog niet betaald ( banden , benzine, remmen, ophanging, hotel etc) 👿
              [/quote]

Bij veel mensen is het woord Porsche gelijk aan $$$$$$$$ kassa , kassa.

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.