porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

Home Forum Porsche Uitstappen porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

• Maker
    Discussie
  • Zondag 09 februari 2020 organiseert het PorscheForum.be Team zijn eerste Cave & Cava!
    Iedereen is van harte welkom!
    Inschrijven is wel verplicht.
    Lees meer

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
    • Ook hier alleen maar lof voor de gastheer en de organisatoren :up:
      Top initiatief dat zeker voor herhaling vatbaar is.
      Het was ook weer zeer leuk om de forummers en vrienden nog eens terug te zien en om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik was best wel onder de indruk van hele collectie. :coolness:
      Niet enkel de wagens , ook de hoeveelheid aan miniaturen, posters, reclameborden, memorabilia, arcade games, enz. , spraken tot de verbeelding.
      De loods was compleet gevuld.
      Alle muren volgehangen, het complete plafond, de inkomhal en zelfs de toiletten.
      Dit is een echt levenswerk.

Respect ! :respect2:

Inderdaad zeer leuke locatie :respekt:
        ik zou “die van ons” eens moeten meenemen, dan ziet ze pas hou bescheiden ik het hou

Goed verzorgde start van het jaar :up:
        Hopelijk volgende jaar wat meer volk, de afwezigen hadden ongelijk :drink:

[quote=”ZUFF-65″ post=280123][quote=… ik kan je niet gezien hebben want ik kon je niet herkennen 😀
          [/quote]

@ZUFF-65

Was de tekst op de lanyards nog niet groot genoeg afgedrukt? 😉
          Tip: Lanyard in het handschoenkastje steken van je wagen. Bij een volgend event aan de binnenspiegel ophangen van je wagen op de parking.

@993
          Alle begrip voor uw afwezigheid. Je kan idd pech hebben met stormschade zoals de dakpannen bij je schoonzoon. Het overkomt je liever niet, maar dat geraakt uiteindelijk ook wel opgelost die stoffelijke schade.

[quote=”Kouro” post=280118]Fantastische ‘cave’! Leuke gesprekken.[/quote]

Het was een leuke namiddag , dikke proficiat aan sympathieke Bert voor het open stellen van zijn mooie “showroom”

@Kouro

Ik was daar vanaf 14h tot ongeveer 15h15 ; ik kan je niet gezien hebben want ik kon je niet herkennen 😀

En er stonden buiten nog enkele Porsches waaronder een prachtige enzian blauwe 992 cabrio ,een mooie zwarte 928 en een blauw grijze Boxster 718 waarvan de hele rechterzij- achterkant serieus onder het slijk zat .? Blijkbaar met een wiel serieus van de weg geraakt of ….een fout maneuver bij het parkeren 😀 : soms kan een achteruit rij camera een handig optie zijn .

Proficiat voor de inrichters in de mooie Cave en aan de moedige rijders.
              Ik heb het niet durven riskeren.
              Net bericht van schoonzoon gehad met minder goed nieuws… Enkele pannen van het dak los op z’n auto…. Was wel een leasing, maar toch…

[quote=”ZUFF-65″ post=279956][quote=”Kouro” post=279949]Ik heb me ook ingeschreven. Zal toch wat makkelijker praten over mijn zoektocht dan via het forum. Ik ben benieuwd.[/quote]

Prima idee ,dan kunnen we gezellig leuteren over je zoektocht , terwijl we een koffietje drinken :drink:[/quote]

We hebben mekaar blijkbaar gemist op de cave.cava om hierover te praten. Jammer, dan maar zelf verder zoeken. Als ik iets vind, laat ik het weten of vraag ik raad aan de medeforummers!

Fantastische ‘cave’! Leuke gesprekken.

Fotoalbum van de eerste PorscheForum Cave&Cava 2020 – door de lens van Webmaster GrPeter
                    [url=https://porscheforum.be/jomsocial/photos/album?albumid=4317&eventid=143]Klik hier!

F

Van hieruit ook de complimenten aan de organisatoren en Bert om z’n Cave ter beschikking te stellen.
                      Top initiatief :up:

Complimenten voor initiatiefnemers Peter en de mod’s, dikke pluim ook voor gastheer Bert Heylen om z’n schitterende accommodatie open te stellen voor het PFB :applaus: :applaus: :applaus:
                        Altijd top om bekenden terug te zien en niet-bekenden te leren kennen :drink: :first:
                        En de storm en de wind : geen last van gehad …

Bedankt voor jullie aanwezigheid !!
                                  Bert bedankt voor de gastvrijheid, super locatie.
                                  Voor herhaling vatbaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.