porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

Home Forum Porsche Uitstappen porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

• Maker
    Discussie

• GrPeter
    Deelnemer

Zondag 09 februari 2020 organiseert het PorscheForum.be Team zijn eerste Cave & Cava!
      Iedereen is van harte welkom!
      Inschrijven is wel verplicht.
      Lees meer

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • XXX

Top Cave, Top kerel. :up: :up: :up:

Het gaat rustig zijn op de baan dus ideaal om tot daar te karren :driver:

Update stormweer 11u50

Deze voormiddag liepen de windstopen zoals verwacht op tot maximum 80 km/u in onze regio al was het veelal minder (60-75 km/u). Het niet-actieve warmtefront is overgetrokken met hoogstens wat gedruppel.

Namiddag (12u – 16u):
          Bewolkt maar droog weer. De wind wakkert verder aan met rukwinden die nu kunnen oplopen tot 85-95 km/u.

Avond (16u – 20u):
          Bewolkt met regen vanaf het westen. Dat is veelal lichte tot matige regen. Geen onweer. De rukwinden nemen verder toe in kracht en lopen nu op tot 90-100 km/u.

Avond (20u – 24u):
          Bewolkt weer met pittige buien vanaf het westen. Daarbij is een lokale donderslag mogelijk. De rukwinden nemen nog wat toe en kunnen (vooral tijdens de buien) waarden tot 110 km/u bereiken. 120 km/u wordt door sommige weermodellen berekend maar dat zal zeer lokaal zijn.

Nacht (24u – 7u):
          Wisselvallig met opklaringen en buien. De wind is gedraaid naar het westen en er zijn nog steeds rukwinden mogelijk tot 80-100 km/u

Houd het veilig!

F

Ik kom ook zeker af (zal wel zo vroeg mogelijk zijn, dus om 13h)
            Nu alleen nog kiezen met welke auto… :driver:

That’s the spirit!
              Voor de twijfelaars, check weerman Rubenweytjens.be
              Tot de avond valt alles nog mee

Wij komen zeker , met of zonder tegenwind :salut:

[quote=”Drip” post=280096]Uurtje vroeger?
                  Yes, No??[/quote]

De deuren gaan open vanaf 13u00 ipv 13u30 dat is toch al een half uur gewonnen :happydance:

XXX

Uurtje vroeger?
                    Yes, No??

‘t is maar dat ik weet wanneer ik kan doorrijden :engeltje:

Beroepshalve , heb ik altijd deze spullen liggen in de auto
                      Kunnen van pas komen , morgen 😀 tegen rondvliegende items
                      En ik kom zo wie zo met de daily

Denk toch niet dat ik ga komen… ‘t is niet alleen daar dat je auto kan beschadigd raken.
                        Ofhet nu je Porsche of een daily is… Kosten kan je zo oplopen.
                        Je moet het niet gaan zoeken he…
                        Wanneer het inschrijvings bedrag voor een volgende keer ook telt is het voor mij goed.

Gebouw ligt op industrieterrein dus weinig risico op rondvliegende dakpannen …
                          T’is ook niet verplicht om met je Porsche te komen he

Meningen verschillen, maar goed ook….. Is er al een mening gevraagd aan de deelnemers of ze eventueel voorstander zijn van een andere datum…..:popcorn: :popcorn:
                            Ik eet mijn sokken op mocht er een rondvliegende dakpan op mijn auto vallen…..:bounce:

Juiste beslissing.

We hebben hier even naar het verloop van de topic gekeken en ondertussen naar de weesverwachtingen gekeken.
                                Een andere datum prikken is ook weer niet evident.
                                (Er zijn dan weer mensen die nu ingeschreven hebben en de nieuwe datum niet kunnen wegens ander activiteiten enz.)

Vanaf 18u00 (tegen de avond) is er sprake van stormweer.

Weer is altijd een factor waar we niks aan te zeggen hebben.
                                Uiteindelijk zitten we binnen in “The Cave” en niet in openlucht.
                                Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken of hij al dan niet komt.
                                Ik informeer wel nog even bij Bert of we mss de deuren een uur vroeger kunnen openen.

(als we annuleren en andere datum prikken en morgen schijnt de zon, eet ik mijn sokken op ;-))
                                (als we bijvoorbeeld uitstellen naar volgende week, kan er sneeuw liggen ;-))

Stel dat, met code groen in april, dan ga ik ook mijn best doen om er bij te zijn!!

Oke Zuff, geen code Groen dus?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.