porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

Home Forum Porsche Uitstappen porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

• Maker
    Discussie

• GrPeter
    Deelnemer

Zondag 09 februari 2020 organiseert het PorscheForum.be Team zijn eerste Cave & Cava!
      Iedereen is van harte welkom!
      Inschrijven is wel verplicht.
      Lees meer

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
      • [quote=”Kouro” post=279949]Ik heb me ook ingeschreven. Zal toch wat makkelijker praten over mijn zoektocht dan via het forum. Ik ben benieuwd.[/quote]

Prima idee ,dan kunnen we gezellig leuteren over je zoektocht , terwijl we een koffietje drinken :drink:

Ik heb me ook ingeschreven. Zal toch wat makkelijker praten over mijn zoektocht dan via het forum. Ik ben benieuwd.

@DST ik was hier net naar de inschrijvingen aan het kijken achter de schermen toen je inschrijving toekwam ;-).
            Het beloofd een gezellige boel te worden.
            Ga toch eens bij Bert informeren of er Kidibul in de frigo zit ;-).
            Ik kijk er in elk geval naar uit om de leden is in levende lijven te ontmoeten.

ingeschreven
              En waarom zou ik niet met de oldtimer komen 🙂

Yep, ook ingeschreven :happydance:

XXX

Oldtimer die mag buiten komen zo vroeg op het jaar?
                  De mijne mag altijd buiten, nadien wat TLC en klaar.
                  1984 Targa, en ik kom zeker af!

@Hubbie Herman, Yup :drink:

Beetje te ver om cava te drinken.

Ik kreeg via mail de vraag of er oldtimer-porsches aanwezig waren tijdens de Cave & Cava?
                        Zijn er al mensen die hun bolide al zo vroeg van stal halen?

Nog een bijkomende vraag, worden er treintjes in gang gezet vanuit de verschillende provincies? :happydance:

Ingeschreven !

[quote=”Drip” post=279788]Zoals eerder al gezegd, hier wil ik bij zijn.
                            Dus ingeschreven en betaald.
                            Alleen ben ik een :bounce: die zijn inschrijvingsnummer niet genoteerd heeft en gewoon in de tekst ‘inschrijvingsnummer …’ geschreven heeft :engeltje:[/quote]

Ha top Drip komende mekaar weer tegen :drink:

Ben weekendje weg. Jammer, was er heel graag bij geweest.

@Drip geen probleem komt wel goed.

XXX

Zoals eerder al gezegd, hier wil ik bij zijn.
                                  Dus ingeschreven en betaald.
                                  Alleen ben ik een :bounce: die zijn inschrijvingsnummer niet genoteerd heeft en gewoon in de tekst ‘inschrijvingsnummer …’ geschreven heeft :engeltje:

damn dat weekendje net aan de kust, misschien op de terugweg dat ik passeer….

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.