PorscheForum.be sticker

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen PorscheForum.be sticker

• Maker
    Discussie
  • Zou het niet leuk zijn om zoals onze nederlandse collega’s ook een
    belgische forumsticker te laten maken ?

Kwestie van voor wat meer bekendheid te zorgen…

Wel niet te groot, een subtiel stickertje voor op de achterruit, geen johhny achtige “The…blabla….Touch” sticker die heel je achterruit bedekt hé

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 69)
    • nog nieuws over het sticker gebeuren?

neen, moderner, simpeler… al is deze ook leuk, maar niet zo duidelijk

Dat is (zover ik kan zien) een 356 , 911 , 944 en 928
          Wel mooi

[quote=”mcklusky”:1jx7nekt]ik heb onlangs een zeer mooi logo gezien voor ons forum.
            daar zag je de contouren van een 914 944 356 en 911 in…[/quote]

Bedoel je dit?

Voor stickers heb ik ook een goed adresje waar ik al 15 jaar clubspullen of 9 jaar winkelspullen laat maken.

Idd de grootste van belgié dat zou pas leuk zijn. Maar ik zou echter meer gaan voor bedrukking en niet voor dat ander en dit omdat de prijs echter zal beter zijn.

Voor RSR is dat misschien goed meegenomen (en gelijk heeft hij),maar het is altijd leuk een Porsche tegen te komen of achter te rijden waarvan je weet dat het een forummer is.
                  Je weet nooit wat er allemaal kan uit voortkomen hé!
                  overlappende club -forum meeting , wie weet ,de grootste Belgische Porsche meeting…….. 😆

[quote=”RSR”:uuio4en5]vergeet wel niet rsr te vermelden he dan kan ik tussen komen in de kosten 😉 [/quote]

Reclame voor het forum is sowieso reclame voor jou hé Luc !

Hoe meer zielen op het forum, hoe meer er jouw logo zien staan en hoe meer er kunnen genieten van je expertise

PHC

Waar wachten we op? Wat publi rond het forum, worden we alleen maar beter van zeker!
                      Ik wil er zeker enkele van deze stickers.
                      Grtz
                      PHC

vergeet wel niet rsr te vermelden he dan kan ik tussen komen in de kosten 😉

een zelfde sticker- plaats vind ik ook intressant (ook een teken van samenhorigheid)
                          onze kleinste POCA -sticker is 3 x12.
                          12 is ok , maar zou iets hoger gaan,naargelang wat je erop wil.
                          Die mooie enkele lijn mag wel wat plaats vind ik ,(4×12 of MAX 5X12)
                          Ik zou ook liever niet ergens op het koetswerk gaan kleven (naast nummerplaat is OK)
                          De meeste POCA -stickers zijn links en rechts onder de zijpinkers gekleefd.

Ik heb geen plaats meer naast mijn nummerplaat !

Zit nog steeds met die grote US bemperblokken 😥 [/quote]

dan gooide die stomme plaat er toch af das achter u dat ziede zelf ook niet 😆 😆 😆 😆 😆

zoals mijn stickertje op dave zijn porsche in het hoekje van de koffer klep

😉

Ik zou het graag subtiel houden, dus zeker een klein formaatje voorzien.

En zeker geen “The ….. Touch” toestanden hé

[quote=”911-lover”:3765nxc7]Die van nl zijn niet zo klein (in elk geval niet van lengte)

afmetingen zijn 19cm x 3 cm[/quote]

😳 😳 😳 😳 ik was nooit goed in schatten hihi 😳

enfin… we zien wel, k zal één dezer dagen eens fotowinkelen

Die van nl zijn niet zo klein (in elk geval niet van lengte)

afmetingen zijn 19cm x 3 cm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.