PorscheForum.be sticker

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen PorscheForum.be sticker

• Maker
    Discussie
  • Zou het niet leuk zijn om zoals onze nederlandse collega’s ook een
    belgische forumsticker te laten maken ?

Kwestie van voor wat meer bekendheid te zorgen…

Wel niet te groot, een subtiel stickertje voor op de achterruit, geen johhny achtige “The…blabla….Touch” sticker die heel je achterruit bedekt hé

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
    • ik zou op één lijn de contouren van de modelletjes zetten en daaronder de URL in t porsche lettertype https://www.porscheforum.be

misschien door de contouren van de modellen PFB in verwerken maar dat moeten we dan maar eens bekijken hoe dat uitkomt.

de grootte, tja die van porscheforum nl zijn ook mooi maar misschien net iets te klein ? ik weet niet hoe groot ze zijn ? koen kan jij eens nameten ?

anders maken we drie formaatjes hé
      1 discreet (10op 3cm)
      2 normaal (15 op 5cm)
      3 voor de freaks (achterruitformaat)

uitgesneden stickers zijn idd op termijn beter.
        Die doorzichtige gaan steeds vuile randjes geven en zoals David zegt verkleuren (lees vergelen)

En komt er nu tekst bij (volledig porscheforum.be of afkorting: PFB)? anders weet men niet wat het wil zeggen 😛

Uitgesneden stickers is ok, zal inderdaad beste zijn.

Best ook afspreken waar we hem plakken (links of rechts achternummerplaat?, kan iedereen met oogopslag zien of men forumlid is of niet 🙂

En de grote natuurlijk, ook niet te vergeten, klein en subtiel 10 a 15cm ofzo?

ik zou opteren voor de mooie uitgesneden stickertjes, die zijn het mooiste , zelfs doorzichtige stickers zijn wazig en niet mooi…

ik zou voor doorzichtig zowiezo gaan (lijn niet natuurlijk ), kan je hem hangen waar je wil

jullie zijn hier goed bezig vind ik,doe zo voort.
                wat het ook word (ik doe mee) voor mij is de simpele lijn (en dan natuurlijk in 2 kleuren)perfect.
                Maar gaan we voor een doorzichtige sticker (voor de venster) of een ondoorzichtige (bv voor naast de nummerplaat )?

Je mag het gebruiken indien je het aangevraagd hebt en indien je erkend bent als Club door de PORSCHE AG… anders is het risky.

zelfs voor het wijzigen van het logo zou je moeten betalen (als ze echt de letter van de wet volgen) ongeacht of je dat logo nu commercieel benut of niet.

en dankzij mn werk weet ik intussen wel één en ander van auteursrechten en copyrights…

[quote=”911-lover”:1tecwgn3]Volgens mij mag dat logo.
                    Het is helemaal verandert zowel van kleuren (Belgische vlag) als schrift.
                    Er is dus een duidelijk verschil met het echte[/quote]

dacht ik ook! (daarom ook zo gemaakt)

➡ Hier zelfs niet verandert!?!

ik heb onlangs een zeer mooi logo gezien voor ons forum.
                      daar zag je de contouren van een 914 944 356 en 911 in…

qua kleuren zou ik naar zilver en donkergrijs (antraciet) gaan denk ik.
                      Als ik es tijd heb zal ik hem aanpassen voor het forum en hem online zetten… dan zetten we alle voorstellen op een rijtje en kan er gestemd worden.

Mochten jullie het nog voelen kriebelen om iets te maken , laat u maar es goed gaan, er zijn al enkele zeer mooie voorstellen geweest, waarvoor onze dank uiteraard 😉

Volgens mij mag dat logo.
                        Het is helemaal verandert zowel van kleuren (Belgische vlag) als schrift.
                        Er is dus een duidelijk verschil met het echte

naast de lijn moet er ook nog beslist worden in welke kleur.

best 2 kleuren lijkt mij, 1 voor de lichtgekleurde wagens en 1 voor de donkere wagens?

bv. Zilver voor de donkere en zwart voor de lichte wagens?

Leuk gedaan, maar ik denk ook dat dit wettelijk problemen kan geven.

Ik vind die sobere enkele lijn nog steeds het beste.

ik begin me dat ook allemaal af te vragen.
                              is er misschien iemand op het forum die hier een sluitend antwoord op heeft?

[quote=”jack-in-the-box”:1gdkwlrf]voorstel:

http://www.porsche.mijnalbum.nl (porscheforum sticker)

groeten
                                Jack-in-the-box[/quote]

erg leuk gedaan!
                                alleen kan dit reglementair wel?

voorstel:

http://www.porsche.mijnalbum.nl (porscheforum sticker)

groeten
                                  Jack-in-the-box

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.