PorscheForum.be sticker

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen PorscheForum.be sticker

• Maker
    Discussie
  • Zou het niet leuk zijn om zoals onze nederlandse collega’s ook een
    belgische forumsticker te laten maken ?

Kwestie van voor wat meer bekendheid te zorgen…

Wel niet te groot, een subtiel stickertje voor op de achterruit, geen johhny achtige “The…blabla….Touch” sticker die heel je achterruit bedekt hé

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
    • Kies uw favoriete streepje, met dank aan Märklin …

[quote=”the body docter”:4didj3sr]zoiets ongeveer he

http–memimage.cardomain.net-member_images-3-web-327000-327999-327504_69_full.jpg

rood kruisje..neem aan dat dat niet de bedoeling is…. 🙂

KNAP en SOBER ,helemaal Porsche!
          DOEN…..
          Hoe ,wie en waar word alles geregeld?

zoiets ongeveer he

ja jongens sorry ik krijg hem er niet op 😳

Mooi !

Sober en direct herkenbaar

Is ook niet voor niets de meest herkenbare sportwagen ter wereld hé

Ik zit er ook niets mee in om zelf voor de sticker te betalen. Als dat het struikelblok is…

Dat is makkelijk te veranderen hé 😉

Voila

die enkele lijn is een super goed idee! heel simpel en heel herkenbaar…maar zou je ze ni in het spiegelbeeld nemen?

Nu staat de snuit naar rechts….misschien beter de snuit links zetten?

mooi ,die één enkele lijn.
                    gaat ook tof staan op een simpele T-shirt
                    ok voormij hoor!

ge kunt wel eens gelijk hebben en idd de dingen die jij voorsteld zijn dan ook nog een smakkelijker te vervaardigen en das goe voor de prijs

we komen er wel uit

Ik vind dat ontwerp niet mis , maar zou er geen forumsticker van maken.
                        Ikzelf heb dezelfde fout ongeveer 15 jaar geleden gemaakt met het kiezen van een logo voor mijn club. Daar had ik een zeer knappe karikatuur gevonden van een Rallye Corsa van Bernard Munster. Doch door zulk een beeld geven we de buiten wereld een foute indruk en reden tot vooroordelen. Met zo een beeld ben je een rallye piloot of toon je aan dat je racet met je wagen. Na één uitgave van het clubblad heb ik dan ook het logo verandert in een bravere tekening.
                        Daarboven is de tekening te gecompliceerd om er kleine stickers van te maken. De tekening verliest zijn vormgeving.
                        Ik ben eerder voorstander van simpelere lijnen voor kleine stickers

zoals bvb dit

das inderdaad een chique ontwerp

aleez jongens gaan we der dan eens werk van maken desnoods betaald ieder zijn eigen forum stikker ik ben alvast geintereseerd

en je weet ik ken een goedkope leverancier wel in het donker grijs 😉

als er iets beslist word ben ik ook zeer geintresseerd !

Tijdens zoeken naar foto voor Dave (GT2 stickers) ben ik wel leuke tekening tegengekomen, misschien mits aanpassing (achtergrond weg) bruikbaar voor forumsticker?

ken

inderdaad dat is een beetje groot 😉 ‘t was een voorbeeld maar mss dat sommige zo’n grote sticker op de zijkant willen plakken 😉 das toch niet mis hé kijk maar maar de 911 2.7 RS en de 966 GT3 RS 😀

Zeker weten, dat is zeker betaalbaar 50 cent dat is een spotprijs

Ik heb ook het werk gezien van de volgende firma:

GVC-Belettering

Is ook niet te duur van horen zeggen en die leveren ook goed werk.

[size=59:3rcg7cl6]-Even geholpen door Mod-[/size]

➡ dat valt ook nog mee he ,en betaalbaar 😆 of niet ❗

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.