PorscheForum.be sticker

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen PorscheForum.be sticker

• Maker
    Discussie
  • Zou het niet leuk zijn om zoals onze nederlandse collega’s ook een
    belgische forumsticker te laten maken ?

Kwestie van voor wat meer bekendheid te zorgen…

Wel niet te groot, een subtiel stickertje voor op de achterruit, geen johhny achtige “The…blabla….Touch” sticker die heel je achterruit bedekt hé

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
    • heb er zo laten uitscrenen in alle kleuren met mijn naam en telefoon nummer kwamen ongeveer een 50 cent per stuk

zijn ongeveer een 12 op 3 cm ongeveer 24 karakters plus gsm dus das te doen he

enne eventueel ieder zijn nickname in veelvoud is te betalen

geert s custom and paintworks[/i] 😆

Anoniem

Beetje groot mijn gedacht. Ik dacht eerder aan kleine stickers, zo 3 op 5 cm ??? Juist gepast om het forumlogo erin te zetten en eventueel onze nickname ?

ken

Onlangs nieuws stickers besteld en dat kwam op 10€ per sticker in kleur afmeting: 25cm op 75cm

Lijkt me wel een leuk ideetje !!!

Is hier omtrent al meer geweten 😕

Anders wilik me zel eens bezighouden met een ontwerp en navraag wat het maken van zo’n stickers kost.

En wie mag die nieuwe sponsor dan wel zijn ??? ❓

Daar zit iets in ma ja dat zullen we dan wel zien denk ik he als de sponsor er op staat.

Zo een sticker zou het forum wel ten goede komen hé, en ook de sponsor

Meer bekendheid, meer volk op het forum dus ook meer mensen die de reclame van die boardsponsor zullen zien 😉

Commercieel een goede zet 🙂

da heb ik nie gezegd… maar als er budget over is van de hosting… dan kunnen een aantal stickers misschien wel hé, ik heb geen flauw idee wat zoiets kost…

[quote=”mcklusky”:3lqmcwnd]én met een nieuwe boardsponsor …. wie weet… lol[/quote]

???? ❓ ❓ ❓ dienen boardsponsor gaat die dat ook al betalen amaai 😕

én met een nieuwe boardsponsor …. wie weet… lol

Er wordt druk over nagedacht 😉

Deze topic nog maar eens naar boven brengen…

Nog nieuws ?

cab ’88,wel een goed idee ,ik hoop dat het lukt ivm het stickertje ,ik doe zeker mee 😉

Greetz Boxster

Anoniem

Misschien ook een plaatsje voorzien om onze nickname erop te zetten, als je dan een P ziet staan met zo’n stickertje weet je ook direkt wiens wagen dat is.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.