PorscheForum.be sticker

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen PorscheForum.be sticker

• Maker
    Discussie
  • Zou het niet leuk zijn om zoals onze nederlandse collega’s ook een
    belgische forumsticker te laten maken ?

Kwestie van voor wat meer bekendheid te zorgen…

Wel niet te groot, een subtiel stickertje voor op de achterruit, geen johhny achtige “The…blabla….Touch” sticker die heel je achterruit bedekt hé

9 reacties aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
    • [quote=”stefx911″:fs9gryb2]Een “B” is trouwens verplicht als je ermee naar het buitenland gaat…[/quote]

Ik heb zo’n lelijk ding nog nooit op één van mijn wagens gehad (20 jaar) terwijl ik zeer veel in het buitenland zit.
      Nog nooit problemen mee gehad en ik denk zelfs dat door de Europeese éénmaking dit al helemaal niet hoeft in de daarin aangesloten landen

[quote=”FIRST996″:101dwiuo]kunnen we misschien ook geen layout maken dat naast de nummerplaat past ipv die stomme B of dat europees kenteken ?[/quote]

Ik heb geen plaats meer naast mijn nummerplaat !

Zit nog steeds met die grote US bemperblokken 😥

Een “B” is trouwens verplicht als je ermee naar het buitenland gaat…

leuke ideeen allemaal… en met een beetje geluk kunnen we de eerste gaan verdelen tegen de forum BBQ ?

Anoniem

kunnen we misschien ook geen layout maken dat naast de nummerplaat past ipv die stomme B of dat europees kenteken ?

Anoniem

Hoe ziet die sticker van onze bovenburen eruit ?

Kan ik die hangen onder mijn porscheforum.nl sticker 😉 😆

Anoniem

als er iemand eens voor iets ontwerp zorgt kan ik de rest wel regelen.Dus laat jullie eens goed gaan. Post de ontwerpen hier en we kiezen iets dat eventueel dan nog wat verfijnd kan worden.

Leuk zou het wel zijn, ik wil er dan ook een hebben

Zie ik wel zitten ja

Wie zit in de branche of kent er iemand?

Gert

9 reacties aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.