Porscheforum driftday 31/01/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Porscheforum driftday 31/01/2016

• Maker
    Discussie
  • Beste Forumvrienden

Begin dit jaar heeft Jokkevlo een gesmaakte forumdag georganiseerd in het “Centre du maitrise de volant” in de buurt van Luik. Op deze link vind je het draadje hierover.

Ik was daar zelf aanwezig en heb al een tijdje zin om dit nog eens te doen. Omdat Jokke blijkbaar niet meer erg actief is op het forum, ben ik zo vrij geweest om zelf contact op te nemen met Philippe Ménage. Dit is wat hij antwoorde:

[i]Nous pourrons définir ensemble le programme en fonction des inscriptions que vous recevrez…
    Pour pouvoir disposer d’un dimanche, je vous demanderai d’avoir pour le matin un minimum de 9 ou 12 inscriptions et 9 pour l’après-midi.
    Comme en 2015, ce cours s’adresse à des personnes qui ont déjà de l’expérience de la glisse : le matin avec des voitures de l’école (180€/pers.) et l’après-midi avec des voitures personnelles à propulsion puissantes genre Porsche, Ferrari, BMW, Aston, etc. (160€/pers.)
    Actuellement, les 10, 17, 24 & 31/1 sont libres, mais je vous demanderai de prendre une option sur un de ces dimanches au choix.
    [/i]
    We kunnen dus m.a.w. hetzelfde doen als vorig jaar:
    – Een voormiddag initiatie, met wagens van het centrum, voor 9 tot 12 personen.
    – Een namiddag driften met de eigen Porsche (of andere) voor 9 personen (voor meer wagens is er niet genoeg plaats).

Ik hoop dat we hier een 20-tal enthousiasten kunnen vinden, maar ik verwacht hiermee geen problemen. Het eerste wat we moeten doen is een datum prikken. Ikzelf moet werken op 24/1, dus die datum wil ik liever skippen. Je kan je voorkeuren ingeven via deze doodle.
    Zodra we het eens zijn over een datum, zal ik het verder organiseren.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 102)
    • Tot 16u30 Gert, en als je helemaal tot daar komt gereden dan kan je wel even instappen om te driften ook :salut: 😀

Zijn jullie om 15h nog bezig? Toeschouwers toegestaan?
        Mss…..heel mss kom ik nog naar daar gebold.

Bij Monza zit de spirit er al in :first:

Mooi weer wordt het niet morgen, maar nat gingen we toch al worden. Het beetje zout dat eventueel nog op de snelweg lag, wordt vandaag ook efficiënt weggespoeld :geek:

Nog even het adres:
          Centre de Maitrise du Volant
          Z. Industriel Hermalle/Haccourt
          1, Rue Voie de Liège / 4681 Hermalle s/Argenteau

Contacts (secrétariat et inscriptions):
          Email: maitrisevolant@cybernet.be
          Tél: +32 (0)4 374 24 54

En een klein kaartje:

Tot morgen!

Wie komt er supporteren :coolness: :drink: :first:

nog een teasertje voor overmorgen. aan alle deelnemers: have fun !!

Ik denk dat dit mooie omstandigheden zijn voor zondag. Nog drie nachten slapen :mrgreen:

Bedankt voor de reactie, maar dat gaat me niet lukken want heb activiteiten de avond voordien :drink:
                  Ik volg wel op het forum voor latere activiteiten.
                  Have fun :driver:

Veel plezier ginder ik zal eens denken aan jullie had er graag bijgeweest…
                    Maar ik zal me ook wel amuseren :driver:
                    Mss volgende keer….

Heren, geniet ervan! :driver:
                      Ikke beetje jaloers maar het is niet anders. :drink:

Voor de namiddag zit het vol, maar in de voormiddag is er plaats zat

Is het maximaal aantal deelnemers bereikt?
                          Zoniet, kan ik nog even kijken of ik nog een gaatje heb in mijn agenda. :driver:

Ik wilde het liefst anoniem houden want er wordt al genoeg met modder gegooid in cyberspace 😐 Bovendien gaat het alleen maar om wat geworstel met een rekeningnummer, dat hem blijkbaar op een bepaald moment de moed deed verliezen – een non-issue dus :engeltje:

Het was voor mij niet moeilijk om te weten wie het was, maar wou me uiteraard niet moeien. Ik vroeg me af of er meer aan de hand was, want ik kan me echt niet voorstellen dat deze persoon zomaar zou terugkomen op een gegeven woord, tenzij bij absolute overmacht. Hij en zijn vrouw hebben trouwens vorig jaar tal van uren geïnvesteerd in een geslaagd Porsche-event. Altijd goed om horen dat “misverstanden” opgehelderd worden, welke het ook mogen zijn.

Op naar zondag dus!

Wim

Gelukkig voor jou. :up: :up: :up:

Hij zal er vast niet van geslapen hebben :mrgreen:

@ Wim

Ik begrijp je reactie WIm, maar ik had net aan een van de moderatoren gevraagd om mijn laatste post te verwijderen, want ondertussen heeft het forumlid mij gecontacteerd en de betaling gedaan. Alles is dus in orde en hij zal er volgende week bijzijn. Het misverstand is dus de wereld uit :first: :first: :first:

Voor de voormiddag zijn er natuurlijk altijd nog plaatsen vrij 😀 :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.