Porscheforum driftday 31/01/2016

Home Forum Porsche Uitstappen Porscheforum driftday 31/01/2016

• Maker
    Discussie
  • Beste Forumvrienden

Begin dit jaar heeft Jokkevlo een gesmaakte forumdag georganiseerd in het “Centre du maitrise de volant” in de buurt van Luik. Op deze link vind je het draadje hierover.

Ik was daar zelf aanwezig en heb al een tijdje zin om dit nog eens te doen. Omdat Jokke blijkbaar niet meer erg actief is op het forum, ben ik zo vrij geweest om zelf contact op te nemen met Philippe Ménage. Dit is wat hij antwoorde:

[i]Nous pourrons définir ensemble le programme en fonction des inscriptions que vous recevrez…
    Pour pouvoir disposer d’un dimanche, je vous demanderai d’avoir pour le matin un minimum de 9 ou 12 inscriptions et 9 pour l’après-midi.
    Comme en 2015, ce cours s’adresse à des personnes qui ont déjà de l’expérience de la glisse : le matin avec des voitures de l’école (180€/pers.) et l’après-midi avec des voitures personnelles à propulsion puissantes genre Porsche, Ferrari, BMW, Aston, etc. (160€/pers.)
    Actuellement, les 10, 17, 24 & 31/1 sont libres, mais je vous demanderai de prendre une option sur un de ces dimanches au choix.
    [/i]
    We kunnen dus m.a.w. hetzelfde doen als vorig jaar:
    – Een voormiddag initiatie, met wagens van het centrum, voor 9 tot 12 personen.
    – Een namiddag driften met de eigen Porsche (of andere) voor 9 personen (voor meer wagens is er niet genoeg plaats).

Ik hoop dat we hier een 20-tal enthousiasten kunnen vinden, maar ik verwacht hiermee geen problemen. Het eerste wat we moeten doen is een datum prikken. Ikzelf moet werken op 24/1, dus die datum wil ik liever skippen. Je kan je voorkeuren ingeven via deze doodle.
    Zodra we het eens zijn over een datum, zal ik het verder organiseren.

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
    • Schitterend Peter :first:

Een namiddag driften zonder GT-3, zou niet hetzelfde geweest zijn. Ook een goede gelegenheid om de nieuwe set-up uit te proberen (stuur en spoiler) :driver:

De namiddagsessie is al goed gevuld met 6 deelnemers, dus dat zal bijna zeker kunnen doorgaan en vermoedelijk zal het 31/1 worden, exact 1 jaar na de vorige keer :applaus:

Ik probeer er terug bij te zijn !! altijd leuk wat schuiven met de :ass:

1. Initiatie in de voormiddag (9 tot 12 deelnemers)
        – Porsche 1988 (2 pers)
        – Kevinh
        -…

2. Driften in de namiddag (max 9 deelnemers)
        – Bones
        – Krokodile
        – Porsche 1988 (2 pers)
        – Kevinh
        – Monza 31/01 :drink:

Voorlopig worden 10/1 en 31/1 vrijgehouden.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=1nACUT3Hh7c[/video]

31/1 klinkt ideaal

[hide]Er hoeft zelfs helemaal geen sleet te zijn aan je achterbanden, want ze hebben een heleboel velgen met versleten banden, die ze desgewenst even monteren vóór de cursus :geek: [/hide]

[hide]Hmmmm, DAT ziet er wel leuk uit ! En weinig sleet op de mechaniek wegens veel water en dus weinig grip :up:
              I’ll think about it ![/hide]

Bij deze de status tot nog toe en dan zit het draadje ook weer bovenaan 😉

– Porsche 1988 (2 pers)
                – Kevinh
                -…

– Bones
                – Krokodile
                – Porsche 1988 (2 pers)
                – Kevinh

Voorlopig worden 10/1 en 31/1 vrijgehouden.

Hier ook interesse. Kan niet/beetje driften maar wil wel met eigen wagen rijden.
                  Ik wil me dus liefst voor de hele dag inschrijven…

Hier ook interesse om een dagje fun te beleven.
                    Schrijf ons maar op met 2 man…voor de ganse dag 😀

Misschien moeten we, naast de doodle, ook even aangeven wie wat wil doen. jullie kennen het principe

– …

– Bones
                      – Krokodile
                      – …

Was er vorig jaar ook . Zie dat zeker nog eens zitten :driver: :driver:

Mmm … er moet precies eerst een beetje “geteased” worden? Hieronder een korte video van vorig jaar waar je enkele forumleden ziet spelen op het terrein :driver: :coolness:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=PMbuqkiTpEE&feature=youtu.be[/video]

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.