Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie
  • Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
    Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
    Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
    Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
    Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
    Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
    Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 252)
  • PDS

Ik doe normaal mee met de GT3 he Vankerckhove 😀

Voorafbetalen zou ik zeker ook laten doen

super! en alle begrip voor uw vraag, lijkt me vanzelfsprekend idd

Voila de demcratie heeft beslist dat deze doorgaat op 31 januari.

Ik contacteer nu het centrum om het maximaal aantal deelnemers per groep en een dagindeling te bekomen.

Daarna kom ik terug voor de definitieve inschrijving + betaling.

Ik in de betalingen wel per direct gezien oude ervaringen in zulke organisaties (goede afspraken maken goede vrienden). Als je dan moet annuleren moet je je plaats doorverkopen……
          Gezien ik dit belangeloos doe kan ik ook moeilijk de financiële risico’s dragen. Bedankt voor het begrip !

Kan een MODERATOR aub de datum plaatsen bij de topictitel? Porscheforum driftday 31/1/2015

[quote=”jokkevlo” post=188845]

Het ziet er naar uit dat het 31 januari gaat worden…. woensdag zou ik de doodle willen sluiten en dan is het inschrijvingstime.

Ik ga vragen dat iedereen ook direct betaald op dat moment ! Geen zin om uit persoonlijk zak bij te leggen indien er sommigen niet opdagen of last minute afzeggen.[/quote]

en wordt het 31/01/15? :driver:

Bedankt Jokke.
              Als het 2 dagen wordt wil ik misschien wel 2 keer gaan 😀
              1ste maal groep A :driver:
              2de maal groep B als ik goed genoeg kan :driver: :think:

[quote=”Ghost” post=188885]Hoop wat te kunnen leren dus hoop op nederlands of engels.
                Anders kan jij mij misschien helpen 😀 denk dat jij ook wel weet hoe het moet.
                Voor de groep A / beginner, moet ik mijn GT3 meebrengen of niet?[/quote]

Neen, normaal niet.

met daarachter zijnen trailer met de Ferrari erop :happydance: en dan voluit gaan zou ik zeggen :driver:

Zijne Dodge Ram?

@PDS: welke wagen ga je meenemen ? 😆

PDS

Ik wil wel met eigen wagen :driver:

Groep A zal met wagens van de instructeurs William :up:

Ghost er zullen mensen genoeg zijn die je gaan helpen ,maak je geen zorgen over de taal .Alles verloopt daar zeer vlot .
                            Hopelijk leg ik de lat niet te hoog maar ik wil inschrijven voor B .
                            Jokke kunnen we er geen 2 dagen van maken .Ik wil zeker 2 verschillende dagen gaan .

Hoop wat te kunnen leren dus hoop op nederlands of engels.
                              Anders kan jij mij misschien helpen 😀 denk dat jij ook wel weet hoe het moet.
                              Voor de groep A / beginner, moet ik mijn GT3 meebrengen of niet?

Hey,om hoelaat start deze dag en tot welk uur duurt dit evenement?
                                Grts Floere.

goed initiatief
                                  wil dat ook ne keer proberen.
                                  :salut:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 252)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.