Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie
  • Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
    Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
    Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
    Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
    Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
    Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
    Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 252)
    • [quote=”Ghost” post=188836]Even mijn eigen post terug ophalen.
      Mijn vragen zijn nog niet beantwoord 😀
      Heb me ook opnieuw toegevoegd aan de doodle, was blijkbaar verdwenen.

[quote=”Ghost” post=188520]Ik heb de doodle ook ingevuld.
      Echter nog wat vragen.
      Spreken die instructeurs ook Nederlands of Engels. Frans ken ik echt niet 😳
      Ik zal maar voor beginner gaan denk ik. Dan rijd ik met een wagen van ginder geloof ik.
      Klopt dat? Ik wil mijn GT3 ook wel meenemen maar dan moet in een trailer huren.
      Inschrijving is deze winter geschorst.
      Als iemand interesse heeft in 2 banden om te driften laat maar weten ze zijn gratis. Liggen niet meer op velgen.
      Zijn 285/40ZR18 Continental met een 4a5 mm profiel.
      Wel bijna 10 jaar oud, ideaal om te driften denk ik dan :twisted:[/quote][/quote]

Hangt ervan af, soms zijn er Nederlandstalige instructeurs, andere dagen niet. Normaal gezien wel altijd iemand die een mondje Nederlands spreekt. Ik zal het zeker vermelden bij de boeking.

Het ziet er naar uit dat het 31 januari gaat worden…. woensdag zou ik de doodle willen sluiten en dan is het inschrijvingstime.

Ik ga vragen dat iedereen ook direct betaald op dat moment ! Geen zin om uit persoonlijk zak bij te leggen indien er sommigen niet opdagen of last minute afzeggen.

Ingevuld !
        Krokodile heb me dezelfde bedenking gemaakt wat betreft de P-club .

Wil ik ook wel bij zijn, groep A :up:

Ik heb me ook ingeschreven (ondervoorb. ) kan enkel op de 2 zaterdagen !

Even mijn eigen post terug ophalen.
              Mijn vragen zijn nog niet beantwoord 😀
              Heb me ook opnieuw toegevoegd aan de doodle, was blijkbaar verdwenen.

[quote=”Ghost” post=188520]Ik heb de doodle ook ingevuld.
              Echter nog wat vragen.
              Spreken die instructeurs ook Nederlands of Engels. Frans ken ik echt niet 😳
              Ik zal maar voor beginner gaan denk ik. Dan rijd ik met een wagen van ginder geloof ik.
              Klopt dat? Ik wil mijn GT3 ook wel meenemen maar dan moet in een trailer huren.
              Inschrijving is deze winter geschorst.
              Als iemand interesse heeft in 2 banden om te driften laat maar weten ze zijn gratis. Liggen niet meer op velgen.
              Zijn 285/40ZR18 Continental met een 4a5 mm profiel.
              Wel bijna 10 jaar oud, ideaal om te driften denk ik dan :twisted:[/quote]

op de filmkes van hun site glijden die golfkes precies ook vree goe :happydance: stage A dus ook dikke fun precies…

Hey , heb me zojuist ingeschreven voor groep A op de doodle.
                  Kan alleen maar op 18 januari deelnemen, de rest moet ik werken.
                  Kijk er al naar uit!
                  Grts Floere.

[quote=”René” post=188641]
                    en kun je op de andere dagen die voorgesteld zijn?[/quote]

Zal moeten passen voor alle datums, duurt zeker nog 2 maanden voor ik weer mag auto rijden 😐 😐 😐

http://www.maitriseduvolant.be/contacts.html

4681 Hermalle s/Argenteau

Waar is dit ergens te doen? Op welk circuit?

Ah een van Johan zijn oude filmpkes, altijd goed :popcorn:

Correctie vorige post op zijn plaats… Wij kunnen allemaal nog iets van u leren 🙂

Ps, is Visé Epoxy-beton of ruwere beton ? Natte epoxy en oude kale semi slicks niet ideaal voor beste :ass:-Control , misschien zelf beter met gewone straatbanden, indien ruwere beton daarentegen is dit de ideale combo :up:

Wanneer sluiten we doodle af? Kwestie van datum te blokkeren in agenda.
                          Grtn

😯

Dit zijn idd naakte prijzen. Ik verdien er niets aan en Philippe is een zware Porsche en horlogefan. Zeer bescheiden man en een van de allerbeste stuurmannen die ik ken. Heeft meer dan 10.0000 rondjes NS op zijn palmares als de testrijder van Aston Martin

+1 voor de Jokke !

En gezien spotprijs zou ik zeggen, vergeet niet te doneren aan forum 😉

Doodle ingevuld, kan me telkens wel vrijmaken (mens moet prioriteiten stellen), behalve 21/02
                                Al initiaties gevolgd, dus zonder pretentie, groep B (kunnen nog van elkaar leren ook me dunkt)

2015 wordt een PF-topjaar als we zo al kunnen beginnen 🙂

Grtz

heb me ook juist ingeschreven se

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 252)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.