Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie
  • Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
    Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
    Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
    Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
    Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
    Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
    Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 252)
    • Dat komt hier in orde denk ik 🙂 we gaan dat porscheforum only kunnen doen zonder aanvulling.

Trouwens denk aan jullie vrouwen en iets oudere kinderen….
      Ik heb mijn vrouw dat ook eens laten mee doen trouwens en geloof me ook voor hen dikke fun en leerzaam !

Mijn kinderen gaan verplicht die cursus volgen voor ze in een auto stappen.

In groep A kunnen de vrouwen gerust mee doen maar verschiet niet als ze er sneller mee weg zijn dan jij en ik !

PB

Onder voorbehoud ingeschreven.Groep A. :mrgreen:

Doodle ook ingevuld :drink: , al hoop ik dat er nog een paar oudjes inschrijven, want nu voel ik me niet op mijn gemak tussen al die GT3’s :coolness:

Ingeschreven! :up: Allée, toch in de doodle al.

Jongens, hier kijk ik echt naar uit!

Hopelijk leer ik veel bij van hen en jullie.

tot dan!

Ik pak dag congé voor de zaterdag 31ste als het dan doorgaat, doodle ingevuld. Beginnerstage denk ik is best voor mij, maar zal toch met de *porsche komen dus alles kan… kwestie van kat uit de boom te kijken en eventueel me tss die GT3’s te smijten… :what: Ma ik heb wel ook ne grote spoiler :happy:

Hier ook interesse dacht er met de Porsche club BPF naar toe te gaan maar die vragen 249€ voor sessie (309€ voor niet leden) denk dat er daar een paar hun zakken moeten vullen .

[quote=”luc993cabrio” post=188488]

Ikke nie deju, anders ook wel interesse :driver: :driver: :driver:[/quote]

en kun je op de andere dagen die voorgesteld zijn?

allé nog een paar mensen en we kunnen vastleggen…

driften is echt een leuke afwisseling en zeker interessant als je op circuit of op de weg in moeilijkheden geraakt! Maitrise du volant staat gekend voor kwaliteit schijnt het en met enkel Porsches moet dit een topdagje worden! :driver: 😀

ook al zit je met recente banden geeft het niet, het is op water dus slijtage is verwaarloosbaar en als je ze op 3.5-4kg zet is het teveel aan grip ook opgelost…

[quote=”René” post=188518]knap gedaan idd! maar niet voor amateurs lol[/quote]

nee idd, en je moet ook wel echt stalen zenuwen/en veel kunde hebben, zo’n twee pareltjes zo dicht laten driften…

@jokke
                      : Die beginnersstage, wat zou dat juist inhouden? Een idee?

Ik heb de doodle ook ingevuld.
                        Echter nog wat vragen.
                        Spreken die instructeurs ook Nederlands of Engels. Frans ken ik echt niet 😳
                        Ik zal maar voor beginner gaan denk ik. Dan rijd ik met een wagen van ginder geloof ik.
                        Klopt dat? Ik wil mijn GT3 ook wel meenemen maar dan moet in een trailer huren.
                        Inschrijving is deze winter geschorst.
                        Als iemand interesse heeft in 2 banden om te driften laat maar weten ze zijn gratis. Liggen niet meer op velgen.
                        Zijn 285/40ZR18 Continental met een 4a5 mm profiel.
                        Wel bijna 10 jaar oud, ideaal om te driften denk ik dan 😈

knap gedaan idd! maar niet voor amateurs lol

Ik val uit de boot voor alle data… Dju dju dju! Telkens tijdens de werkdagen of ‘t skiverlof, tenzij ik nog wat congé neem…
                            tumblr_lxk7hnvqrZ1qfzt55o1_1280.jpg
                            ‘k was anders al aan’t dromen om ongeveer dezelfde foto te nemen, oud en nieuw… :driver:

[quote=”pds trading” post=188435]28/12 zou anders ideaal geweest zijn ! dan zijn de meeste met vakantie :think:[/quote]

Ikke nie deju, anders ook wel interesse :driver: :driver: :driver:

ik ga rijden naar ginder (weinig alternatief…), dus der ligt liefst geen 15cm sneeuw, maar dankzij de opwarming van den bol zal ik eerder men zonnebril nodig hebben :happydance:

:happydance: Lijkt wel enkel voor GT3 te zijn :music: :relaxman: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 252)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.