Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie
  • Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
    Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
    Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
    Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
    Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
    Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
    Merci d’avance.

12 reacties aan het bekijken - 241 tot 252 (van in totaal 252)
  • PDS

Ik heb het ook ingevuld, gaan jullie naar daar rijden of op de trailer zetten ?

@Jokke
      , kunnen we den 28ste toch niet even in de groep gooien ? 😳 😳

Aha,
        maar ik zou voorstellen om het toch te proberen.

Je kunt U niet voorstellen hoe moeilijk het is om PDS gelijk te geven ( :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) maar het is misschien wel een dag dat redelijk wat mensen kunnen.

En het is het perfect excuus om die dag niet naast Tante Truus te moeten zitten op een of ander (geeuw) familiefeest. Dat is op zich al 150 euro waard … :happy: :happy:

Allez, ge zult al wel doorhebben dat ik alleen de 28ste kan … :engeltje:

“te vroeg dag” wil zeggen dat dit te kortbij is om een voldoende aantal personen ingepland te krijgen etc, te snel. Beter een latere datum…

[quote=”jokkevlo” post=188346]

28/12 is te vroeg dag, vandaar staat die er niet op.

.[/quote]

Vergeef mij mijn gebrekkige kennis van het Nederlands, maar wat wil zeggen “28/12 is te vroeg dag?

Ingevuld!! Hopelijk is er snel voldoende animo zodat we het kunnen vastleggen.

In elk geval al bedankt voor het initiatief Johan! :up:

PDS

28/12 zou anders ideaal geweest zijn ! dan zijn de meeste met vakantie :think:

Ik ben absoluut geïnteresseerd aangezien ik in Zolder niet meer kan gaan wegens te oneffen :bounce:

dus voor groep B, 150€ voor een ganse dag met eigen wagen en instructeurs die nu en dan es bijspringen (en vlaams kunnen?)?

van zodra de doodle werkt vul ik in!

28/12 is dat geen feestdag :happy:

Ik ga morgen de doodle aanpassen zodat iedereen kan invullen.

28/12 is te vroeg dag, vandaar staat die er niet op.

Dus: doodle zal morgen in orde zijn.

G e w e l d i g i n i t i a t i e f!

maar invullen van de doodle : ik ook niet … en 28/12 staat er nog niet op. Ik kan enkel en alleen die laatste zondag van het jaar :bounce:
                          Min 1 persoon, waarschijnlijk 2. En dit voor groep A

Bijkomende vraag van zoon van 17 … kan ik dan ook eens proberen… ?

we zullen hoogstwaarschijnlijk er zijn met de daily, zou dat gaan driften met een Touareg?? :happy:

:loser: kan ik daar iets in invullen :think:

12 reacties aan het bekijken - 241 tot 252 (van in totaal 252)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.