Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie
  • Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
    Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
    Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
    Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
    Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
    Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
    Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 252)
  • PDS

@pvdw. Zonde want het was wel leuk, volgende keer he :up:

@rene
      . Ik vrees het ook, maar denk dat het nog meeviel :ass:

0

Wil er ook wel nog is voor inschrijven, en hopelijk dan ook echt geraken….
        Lang verhaal, sloeg allemaal tegen precies gisteren.
        Eerst de 76 911 van stal gehaald (gt3 ophanging ligt uiteen voor upgrade), bleek een koplamp defect, probleem bekabeling. Uitgezocht en verholpen, ik dus onderweg naar Visé.
        Iets voorbij Leuven hoor ik een iep iep in de motor en gaat het rode lampje branden. Zet me dus op kant aan pompstation, ventilatorriem kapot. 😥
        Rij tot in waremme naar auto 5 aan 90 per uur, motortemp in de gaten houdend, ik vind er een riem die ongeveer past en na veel gedashter slaag ik erin om de riem erop te krijgen. Ooit een fimpke gezien hoe een ventilatorriem vervangen zonder demonteren… Enige dat ik nodig en gelukkig ook bij had is een schroevendraaier. :first: voelde me de king natuurlijk, nieuwe riem ligt erop, even rijden en is doortrekken om te checken en patat, riem eraf :bounce:
        Bij tweede poging zie ik dat nieuwe riem ook al scheurtje vertoont, monteren zonder demontage is wat wringen en doen dus ja… Riem er weer op, ter hoogte van rocourt, iep iep en lampje aan….tweede riem ook gescheurd…. :bounce: Ben dan maar terug huiswaarts gekeerd, telkens 20 min rijden, 15 min stoppen om af te koelen….gelukkig was het vrij koud en is motor nooit hoger gegaan dan 140graden….
        Volgende keer graag dus ook van de partij om deze keer snel te vergeten… Zag er trouwens heel leuk uit.
        image_2015-02-01.jpg

image_2015-02-01-2.jpg

image_2015-02-01-3.jpg

Attachments:
        • image_2015-02-01-4.jpg
        0
        ken

zag er uit leuk 😀
          jullie hebben veel fun gehad

0

Monza schreef:

ik denk dat iedereen terug wil

Ik in ieder geval wel :up: , ondanks dat ik door de ventilatieproblemen in de 3.2 meestal blind aan het driften was 😆

0

Volgende keer ben ik eveneens weer present en dan met de *porsche voor de ‘namiddag’-stage… Was een leuke dag, enkel jammer dat ik vroeg weg moest en dus het betere werk heb moeten missen. Niettegenstaande leuke mensen leren kennen en zeker goed gelachen in dat Golfke!!!! Merci @Jokkevlo voor de organisatie!!

0

[quote=”PDS” post=196008]Ik heb de Jokke een pm gestuurd met de vraag of hij het nog eens wil en kan organiseren 😀

:driver: :driver:[/quote]

ik heb gehoord dat hij eerst nog wat moet regelen met kapotte waterslangen ofzo… eer we mogen teruggaan :ass: 😉

0

Top namiddag, leuke sfeer en dito volk, bedankt voor de organisatie. Bij de volgende ben ik terug van de partij.

0
                  PDS

Ik heb de Jokke een pm gestuurd met de vraag of hij het nog eens wil en kan organiseren 😀

:driver: :driver:

0

Ik wil ook wel terug Feeling stage achter de rug en nu klaar voor het echte werk , hopen we toch :driver:
                      @ Monza :respekt: :up: :up:

0

ik denk dat iedereen terug wil :drink: :happydance:

0

William ik ben ook kandidaat om nog eens te gaan !

0
                          PDS

Waarom niet ineens met de GT3 ? was voor ons de eerste keer :happydance:

0

Ik weet het.
                              Maar eerst nog wat oefenen.
                              Nu ik de Feeling stage gedaan heb voel ik mij klaar om nog een keertje terug te gaan.
                              Dan met de Ford 😳 Focus RS :driver:
                              Als mij dat goed bevalt ga ik een 3de keer met de GT3 :driver:
                              Dus wanneer gaan we terug mannen, als ik dan mee mag met die Ford natuurlijk :happy:

0
                              PDS

William, je had beter die GT3 uit stal getrokken :ass:

:happydance:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 252)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.