Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
      Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
      Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
      Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
      Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
      Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
      Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 252)
      • Dit was een ervaring die heel nederig maakt! Mijn zoon en ik deden mee met groep 1: de zogenaamde “feeling” (voor bleukes dus) met de Golfjes van de zaak. Tijdens de theorie vooraf denk je bij jezelf, dat komt wel goed. Blijkt dan dat volstrekt kale achterbanden op een doornat wegdek al bij 35 km/u geen grip meer heeft. Daar ga je dan, spinning around and around, maar allesbehalve in de goede richting. Na 2 uurtjes gaat het dan toch al iets beter.

Op het einde nam de instructeur het even over om een paar rondjes perfecte drift te demonstreren. Magisch! Smaakt naar meer…
        P1317948.jpg

P1317949.jpg

P1317950.jpg

P1317951.jpg

P1317952.jpg

P1317953.jpg

P1317954.jpg

P1317955.jpg

DSC08667.jpg

DSC08668.jpg

DSC08669.jpg
          DSC08665.jpg

DSC08666.jpg

DSC08650.jpg

DSC08652.jpg

DSC08654.jpg

DSC08662.jpg

DSC08660.jpg

DSC08661.jpg

Het was zeker leuk zeer toffe groep :up: :up:
              Heel veel geleerd maar nog meer te leren , wanneer gaan we terug ? :driver
              Bedankt Johan voor de organisatie het was :up: :applaus:
              Ga onze gazon betonneren driften is leuker dan gras afrijden :happy:

Terug thuis van een zalig dagje driftfun! Goede organisatie ginder, niet zo afwisselend als zolder maar veel betere ondergrond, betere bewatering etc, alles dik in orde!

Alweer sympathieke mensen leren kennen en met de 3 GT3’s in colonneke naar huis gereden, alle 3 met sportuitlaat, dacht efkes dak doof ging zijn maar het valt nog mee :driver:

Bedankt Jokke voor de organisatie! :up:

PDS

Super leuke dag :up:

En weer leuke mensen leren kennen 😀

‘t is bij het kijken naar dat soort foto’s dat ik denk … dju dju dju, was ik maar in de buurt
                    van ons moeder blijven wonen… .
                    Toch merci voor de foto’s, zijn er nog?

:first: Wat denken jullie was het leuk ??????
                      hier wat beeldjes 😆 :happydance: :mrgreen:

DSC08638.jpg

DSC08639.jpg

DSC08640.jpg

DSC08641.jpg

DSC08642.jpg

DSC08643.jpg

DSC08645.jpg

DSC08646.jpg

Straks zal nog heel lang zijn vrees ik.
                        Beelden zijn te slecht om te posten 😳

PB

Is straks nog lang? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Net terug thuis.
                            Veel geleerd 😀 nog meer te leren :happy:
                            Was alweer tof om enkele bekende en nieuwe mensen te ontmoeten.
                            Ga straks nog eens al mijn beeldmateriaal bekijken en proberen een samenvatting te maken.

Voorzichtig op baan Mannen!!!!
                              Het zou redelijk gevaarlijk liggen morgenochtend

Have fun!!!!

Ik ga met de DD komen want *porsche staat nog bij de garagist… Mss ook ni slecht ivm zout voor dat oudje. Na het eten zal ik ook niet lang kunnen blijven genieten van de GT3 sounds, verplichtingen wachten thuis. Ben benieuwd naar morgen 😀 :driver:

Tot morgen!

[quote=”jokkevlo” post=195734]Banden oppompen kan daar zeker !

Net even gebeld naar ginder.

Alles is geregeld. Vincent is er ook bij als instructeur (super goede piloot)

Onder de middag eten beide groepen samen niet vergeten.

Zelf kom ik tegen de middag en moet ook weer vroeg weg (moet ‘s avonds in Koekelare zijn).

Have fun ![/quote]

OK TOP :up:
                                  Heb er zin in, tot morgen allen!

Banden oppompen kan daar zeker !

Net even gebeld naar ginder.

Alles is geregeld. Vincent is er ook bij als instructeur (super goede piloot)

Onder de middag eten beide groepen samen niet vergeten.

Zelf kom ik tegen de middag en moet ook weer vroeg weg (moet ‘s avonds in Koekelare zijn).

Have fun !

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 252)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.