Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
      Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
      Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
      Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
      Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
      Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
      Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 252)
      • [quote=”Yves911″ post=195706]Praktisch vraagje: kan ik de achterbanden daar ter plaatste oppompen?[/quote]

Dit zou zeker moeten kunnen !! denk ik :up:

Ik deze morgen al eens geprobeerd :ass: in de sneeuw 😆

Tot morgen allen :driver:

De mijne wordt grondig gewassen bij thuiskomst. Het is een DD… Geen groter genot trouwens dan na een aantal uren geestelijk labeur op de geestige gele Porsche af te stappen en deze te ontgrendelen, plaats te nemen en de motor te starten met een overtuigende grol!! :driver:
            Niet te geloven dat het haast 3 maand is dat ik hem afhaalde.

Praktisch vraagje: kan ik de achterbanden daar ter plaatste oppompen?

Hier wordt het remork 🙁

[quote=”KROKODILE” post=195671]@ Yellow Submarine en Yves 911 E40 is ok voor mij maar misschien beter op parking voor carestel te Groot Bijgaarden 7u15. Wat denken jullie?[/quote]

@Yellow
                  Submarine en Krokodile, 7u15 red ik niet. Ik kan maar rond 9u vertrekken in Gent. CU there!

Voor mij is Groot-Bijgaarden ok om 7:15

@ Yellow Submarine en Yves 911 E40 is ok voor mij maar misschien beter op parking voor carestel te Groot Bijgaarden 7u15. Wat denken jullie?

Ik ga zelf over brussel, echter groep 2 en aangezien niet ideale weer voor een rondrit vooraf, iets meer relax en s’morgens dus wat later pas vertrekken. Ik zorg ervoor groep 1 nog even in actie te zien ter plekke. Tot zaterdag!

Yves911 & Krokodille, wat zijn jullie van plan zaterdag? Ik heb voor groep 1 ingeschreven en we moeten dus rond 8:45 ter plaatse zijn.

Als jullie via de E40/Brussel gaan en ook bij groep 1 zitten, dan kunnen we om 7:15 ter hoogte van oprit Aalst (E40) elkaar oppikken? Anders gaan we via A’pen en E313, maar dan moet er vroeger vertrokken worden dan om allen samen te bollen.

Laat wat weten aub?

ok voor mij :up:

Als groep 1 langs E313 Geel West of Oost komt pik ik daar aan.
                              Het is denk ik 1uuur rijden met normaal weer vanaf Geel.
                              Ze geven kans op winterse neerslag vrijdag op zaterdag.
                              Misschien dus best op tijd vertrekken.
                              8u45 moeten we er zijn, vertrek Geel 7u30 oké?

Ik kom van gent dus moet zeker lukken. Laat maar weten waar en hoelaat.

PT

[quote=”Monza” post=195367]Groep 2
                                  Tankstation E313 Tessenderlo 10.uur vertrek ? :driver: is een 1uur rijden zijn we op tijd nog voor groep 1 te zien ?

wat denken jullie ?[/quote]

Definitief afspreekpunt ? Voor mij alvast ok ! :up:

Twisted minds 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 252)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.