Porscheforum gaat down…

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum gaat down…

• Maker
    Discussie
  • In de nacht van maandag 13 op dinsdag 14 juli 2015 zal de server waarop ons Porsche forum draait even down gaan… men gaat een php update doen en een nog snellere server installeren.
    Aangezien we nogal wat traffic genereren was dit aan te raden.. de hinder zal wellicht beperkt blijven… maar bij deze bent u verwittigd.
    Indien u er niet meteen op kan, don’t panic, even cookies wissen, F5 doen of ip release doen, voor zij die weten wat dat is 😎

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • ken

Keep on the excellent work! :up: :up:

ken

Keep on the excellent work! :up: :up:

ik geraak niet meer op de pagina van de forum index ❓ je weet wel de pagina met de hoofdstructuur en dan verder alle subrubrieken

EDIT: gevonden 💡

PFBindex2.jpg

ik geraak niet meer op de pagina van de forum index ❓ je weet wel de pagina met de hoofdstructuur en dan verder alle subrubrieken

EDIT: gevonden 💡

PFBindex2.jpg

euh de nacht is al voorbij niet 😀 Of zijt ge de hele nacht opgebleven? Indien ja…. Verslaafd 😆

euh de nacht is al voorbij niet 😀 Of zijt ge de hele nacht opgebleven? Indien ja…. Verslaafd 😆

niks van downtime gemerkt, zijn de werken uitgevoerd en verlopen zoals gepland

niks van downtime gemerkt, zijn de werken uitgevoerd en verlopen zoals gepland

Had ik nog niet gezien :bounce:
                      Toppie toppie :first:
                      En voor dave :respekt: :respect2: :applaus:

Top dat het nog sneller kan in de toekomst :respekt:
                        Ook tof dat de emoticons terug zijn :respect2:

haha, nog 2 weken tijd om een alternatieve ééndagshobby te gaan zoeken. anyway … keep up the good work David.
                          sommigen verdienen hun hemel hier beneden al, anderen moeten ervoor door het vagevuur

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.