Porscheforum in de Porsche Scene

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum in de Porsche Scene

• Maker
    Discussie
  • Deze maand staat het Porscheforum in the picture in het magazine “Porsche Scene” het artikel is terug te vinden op pagina 37.

De vragen werden gesteld door Porsche Scene en verdeeld onder de moderatoren, Mushroom nam (ondanks dat hij de nieuwsta moderator is) het leeuwendeel van de antwoorden voor zijn rekening waarvoor uiteraard onze dank.

In het blad lijkt het of ik telkens geciteerd word doch ik heb enkel de antwoorden van het team geventileerd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • rjf

Ok, sorry wist niet dat het een vraag was. My bad !
      Kwam voor mij wat over over dat de techneuten hier zitten en het ginder maar een praatbarak is. Soit mooi interview en leuke reclame 🙂

pf.nl wordt toch niet gehekeld ?
        Denk dat door het artikel beide fora meer bezoekjes zullen mogen verwachten.
        Er wordt toch ook nergens gezegd dat je op pf.nl minder info vindt dan hier ?

En ja, de gestelde vraag was een paar verschillen op te noemen tussen .nl en .be, je kan toch moeilijk antwoorden dat de banners bovenaan verschillend zijn en de achtergrond van de site een andere kleur heeft 😉

rjf

Vandaag ook de P.S. gekocht en lekker op de trein gelezen. Leuk interview, beetje jammer van het schoffelen naar pf.nl, analyse klopt niet imho want je vindt er echt wel veel technische informatie (voor de boxster bijv. veel meer dan hier). En los daarvan moet je toch vooral jezelf promoten en niet over de concurrentie praten, regel 1 in de politiek haha

😉

Ook juist de Porsche Scene gaan halen 😉

Bring ‘m on !! 8) 😉

Mushroom schrijft:

Daarnet de “Porsche Scene” weesten halen …
                Direct naar het artikel over het porscheforum gebladerd natuurlijk en beginnen lezen. Hoe meer ik sommige delen las, hoe meer ik dacht : “Awel, ik hoor precies mezelf spreken”, en quasi gelijkmatig viel mijn frank dat ik mezelf hoorde spreken ! 😆 8) 😳

Hmmm, hoor ik daar de functie Porscheforum Pr Manager vallen ? 😈

Mushroom schrijft:

Direct naar het artikel over het porscheforum gebladerd natuurlijk en beginnen lezen. Hoe meer ik sommige delen las, hoe meer ik dacht : “Awel, ik hoor precies mezelf spreken”, en quasi gelijkmatig viel mijn frank dat ik mezelf hoorde spreken ! 😆 8) 😳

😆 😆 😆

inscannen en plaatsen zowaar….

Hier staat da ook in elke krantenwinkel of Carefour hoor 🙄 😉

Anoniem

Pascal4s schrijft:

rjf schrijft:
                          [quote]Porsche Scene is anders niet zo makkelijk te vinden hier in België … Brol magazines zat in die krantenwinkels, maar its deftig ho maar 🙄

Bij ons staat dat zelfs in den Delhaize … :wink:[/quote]
                          Aalst en Dendermonde niet vergelijken met één of andere uithoek in Limburg hé 😀 😀 😀

rjf schrijft:

Porsche Scene is anders niet zo makkelijk te vinden hier in België … Brol magazines zat in die krantenwinkels, maar its deftig ho maar 🙄

Bij ons staat dat zelfs in den Delhaize … 😉

Zal me door het vreselijke drukke leven ontgaan zijn .
                              Die reactiemail weet ik nog wel .
                              Of zou ik al dement worden .
                              Waar zit ik hier eigenlijk 😈

😉 😆 😆 😆

ken

vandaag zat de porsche scene in de bus en idd op pagina 37 trof ik het artikel aan 🙂

uiteraard koen, ik heb zelfs nog geantwoord op je mail waarin je je excuseerde dat je de lijst nog niet had kunnen invullen, daarin stond dat alles een maand uitgesteld was en dat je dus alsnog je lijst kon invullen, achteraf is er dan nog een mail naar alle mods gestuurd waarin stond dat er nog één week tijd was, maar ik heb helaas slechts 2 lijstjes binnen gekregen en 2 mails met excuses wegens geen tijd van de personen in kwestie…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.