Porscheforum Indoor Karting + Steengrill 2021

Home Forum Porsche Talk Porscheforum Indoor Karting + Steengrill 2021

• Maker
    Discussie

• GrPeter
    Deelnemer

Een paar enthousiaste Porsche drivers waren van plan om nog eens een Karting met Steengrill te organiseren.
      Bijgevolg hebben we een event aangemaakt PorscheForum Indoor Karting met Steengrill (<= alle info) Inschrijven kan tot 08/10/2021 door te mailen naar Peter Haesen - peter.haesen@gmail.com)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [hide]Top !  Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn.  Nog eens dikke props aan de intiatiefnemers !  We need more of this …[/hide]

@Luke idd het was een leuke avond.

in ieder geval een hele leuke avond gehad 

Hopelijk komt er toch wel wat volk op af? Karten lukt niet maar wel ingeschreven voor de grill.
              Dat we er n leuke avond van kunnen maken 

[hide]
                !!! DIT IS GEEN KRITIEK !!!
                Hoewel ik heel veel goesting heb om nog eens te karten denk ik dat ik ga passen.  Bilzen is anderhalf uur heen en weer voor 2 keer 10 minuten karten.  Steengrillen interesseert me niet.  Als ik op restaurant ga wil ik niet zelf mijn eten moeten koken op een steengrill.  Ben daar te lui voor en mijn vlees is altijd te gaar of niet gaar genoeg, ben gewoon een halve gare denk ik 😉
                Nogmaals, dit is geen kritiek, vind het tof dat iemand eindelijk nog eens wat initiatief neemt, applaus !  Wil dus ook laten weten dat er van mijn kant wel degelijk interesse is om te karten, en dat ik volgende keer wellicht wel meega als het in mijn kraam past, maar deze sla ik over.
                [/hide]

Dag Peter 

Momenteel moet ik passen voor indoorkarting : links remmen gaat nog niet vlot genoeg om zonder botsing te rijden in groep  
                  Het is nochtans op 800m van mijn deur , en zeer jammer dat ik niet kan meerijden. 
                  Ga misschien een pintje komen drinken , we zien wel 

groet Zuff    

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.