porscheforum karting

Home Forum Porsche Talk porscheforum karting

• Maker
    Discussie

• bccars
    Deelnemer

Zijn er mensen die zin hebben om samen een (of meerdere) karting team(s) te vormen ?

Op circuit Genk organiseert men namelijk regelmatig 100 mile races op hun grote FIA baan. Deze bestaan uit een 20′ qualifying sessie, gevolgd door 2 uur racen. Een team is maximum 4 man, maar mag ook met minder. Ervaring in principe niet vereist, kartinggerief ook niet. Aanvang is meestal rond 18:00 ‘s avonds.

Datums:
      Donderdag 24 mei
      Vrijdag 1 juni

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
      • Ik wel, als ik niet moet werken, ben ik van de partij

XXX

Had echt veel zin om mee te komen maar zowel drip als drup kunnen niet 🙁
          Toch hopen we op een andere datum tot in Genk te geraken.

Is er interesse voor een race bij JPR in Lille zoals vorig jaar?
          Ik denk aan half september dit jaar op een zondag, zo ja dan informeer ik of daar plek is.
          Circuit is vergelijkbaar met Genk, ook een 1.7km lang en overal 8m breed.

Have fun !

Team PFB aanvraag tot inschrijving is vertrokken. Wachten nu enkel nog op de bevestiging en goedkeuring van die inschrijving door karting Genk !

Als alles goed gaat racet donderdagavond 5 juli Team PFB:
            -Zuff.driver
            -Bccars
            -mystery fast driver (Porsche fan ?)
            -mystery fast driver 2 (zware Porsche fan, maar nog geen eigenaar en geen forummer)

dju , gaat niet lukken voor mij ! Mochten jullie gaan, veel suc6 en vooral veel plezier.

Ah prima, dan zijn we al met 2 🙂
                Misschien nog even in de mot houden wat het weerbericht zegt vooraleer we effectief inschrijven !

Zou wel kunnen lukken, heb dan verlof… stuur je een pm.

[b]Donderdag 5 Juli is er weer een 100 miles race op groot circuit Genk.
                    Iemand zin om pfb team te vormen ? Fullpelt, Drip, Tgeert (of anderen die deze keer wel interesse hebben) ?
                    [/b]optionele catering is in American Burger thema !
                    (American Burger Night buffet: Black Angus burger, lamsburger, pulled pork burger, heerlijke broodjes, frietjes, salades en sausjes.)

Gedetailleerde info:
                    https://www.kartinggenk.be/nl/karting/event/detail/78/100-miles-donderdag-5-juli-2018

[quote=”bccars” post=267760]Ben vergeten wat er op de affiche stond, dus het zal geen schaars geklede pitspoes geweest zijn. Het was toch niet Jokke_vlo die er op stond ? :-)[/quote]

:engeltje: :engeltje: :engeltje:

Ben vergeten wat er op de affiche stond, dus het zal geen schaars geklede pitspoes geweest zijn. Het was toch niet Jokke_vlo die er op stond ? 🙂

Jawel he . 24 uur is een heel groot event met veel goede piloten en massa volk.

Wel schone foto op die affiche van Sint Eloois :):):):):)

Jep kartevents al geliked en gefollowed, daar had ik dat van Sint Eloois WInkel gezien. In Francorchamps doen ze precies nooit iets op de karting ?

[quote=”bccars” post=267695]Is er zo ergens een website of facebook pagina met een overzicht van alle streetkarting wedstrijden ?[/quote]

https://www.facebook.com/karteventsbelgium/

Is er zo ergens een website of facebook pagina met een overzicht van alle streetkarting wedstrijden ?

Heb dit weekend de 5 uur race gaan rijden in Kuurne (Ringshopping Kart trophy ;))
                                  4uur aan stuur gezeten 😀

Sint Eloois is heel specifiek, fysiek zwaar door het hobbelig wegdek………spijtig genoeg kan ik dit jaar niet (op verlof).

De grootste is de Mc Challenge tropy in Kortrijk. Zeer zeer zware concurrentie 😉 maar die zal ik ook waarschijnlijk ook skippen (Belcar lonkt)

@Mart : De huurkarts gaan 90km/u. De prokarts die je apart kan huren (maar niet in deze wedstrijdformules) gaan 120 km/u. Bont en blauw is op te lossen door een ribprotector te dragen !

@Jokke
                                    : Heb gezien dat er nog een streetkart in Sint-Eloois Winkel is in Juli ergens. (2 uur enkele rit voor mij, pffff)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.