porscheforum karting

Home Forum Porsche Talk porscheforum karting

• Maker
    Discussie

• bccars
    Deelnemer

Zijn er mensen die zin hebben om samen een (of meerdere) karting team(s) te vormen ?

Op circuit Genk organiseert men namelijk regelmatig 100 mile races op hun grote FIA baan. Deze bestaan uit een 20′ qualifying sessie, gevolgd door 2 uur racen. Een team is maximum 4 man, maar mag ook met minder. Ervaring in principe niet vereist, kartinggerief ook niet. Aanvang is meestal rond 18:00 ‘s avonds.

Datums:
      Donderdag 24 mei
      Vrijdag 1 juni

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
      • Het is een hartstikke leuke tak van sport, je (ik) wordt er alleen wel helemaal bont en blauw van!! :mrgreen:

Genk, huurkarts………… niet mijn ding. Heb dat een keer of 4 meegedaan. Is beetje zoals op de lotto spelen 😀

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moest er ook ff aan denken, maar die geschakelde karts met flippers (3 bak?) rijden, vind ik, veel leuker (hogere toeren) dan de automaatjes (zwaardere brom), zekers op een wat grotere buitenbaan. Ik dacht ook een serieus snelheidsverschil van circa 40 km (Voor een 80pk kart). Heb de specificaties niet helemaal meer scherp, maar daar kun je, dacht ik dan ook ca 120 km/u mee rijden op een kort stukkie.

de enkelingen die persé met ne manuele willen meedoen, er is hiervoor een aparte klasse ingericht :

rolatorkartingXS.jpg

Huidige Porscheforum Karting driverpool:
                – bccars
                – full pelt
                – tgeert
                – drip

Wing = koersdirecteur aan de zijlijn !

Er zijn nog datums hoor:

Donderdag 24 mei
                Vrijdag 1 juni
                Donderdag 21 juni (enkel bedrijven toegelaten)
                Donderdag 5 juli (thema: American Burger Night)
                Vrijdag 10 augustus
                Donderdag 23 augustus
                Donderdag 13 september (enkel bedrijven toegelaten)
                Vrijdag 28 september
                Donderdag 18 oktober
                Vrijdag 16 november

Ook interesse hier :salut:

Helaas niet vrij op deze 2 dagen

XXX

Interesse is er zeker maar deze 2 data lukt het niet 😥

Graag BCcars, maar de rug laat het helaas niet toe…. 😡 maar ik kom zeker eens kijken :up: :up:

Ik wil wel meedoen. :salut:

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.