Porscheforum sticker

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum sticker

• Maker
    Discussie
  • De stickers zijn er weer, enkel in het wit, voor aan de binnenzijde van je raam of voor op de buitenzijde van je wagen. De stickers kosten 2€ per stuk en we vragen 1€ verzendkosten.

Je kan je sticker(s) bestellen door een mailtje te sturen naar info@porscheforum.be met daarin je naam, nickname op het forum en je adres, vervolgens doe je een overschrijving met het desbetreffende bedrag naar BE 51 0836 0765 2762 tav Porscheforum in de mededeling zet je je nickname van het forum en het aantal gewenste stickers + type (binnen of buitenzijde)

Bestel je dus 2 stickers dan stort je 5€

013_2013-05-01.jpg

IMG_0450_2013-05-01.JPG

IMG_0452_2013-05-01.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Wim

hahahahahaha, kan gebeuren, ik heb het ook gehad.
      Is gewoon een kwestie van te proper zijn. 😳

PB

In dat geval, mission accomplished. :relaxman:

Wim

Patrick, en dat laatste met dat eerste is nu net de juiste oplossing om lijm op te lossen van stickers 😳

PB

Binnenzijde op het plastieken windschot, welke ik gereinigd heb met een wondersponsje en heet water.
            En verder gebruik ik een microvezeldoek in samenwerking met Kenotek Glass Cleaner. 😉

Das straf de mijne hangt van de dag van levering op mijnen audi, gaat regelmatig door de car wash en wordt steeds gewassen met hogedrukreiniger en wil van geen wijken weten… met welk product reinig jij je ramen mss ? Maar in mijn geval is het wel een sticker aan de buitenzijde, die van u mss van de binnenzijde ? daar heb ik geen ervaring mee… en als dat voor de binnenzijde is, had je het ruitje dan eerst ontvet voor je de sticker er op plakte ?

PB

Gisteren hing 3/4 van mijn sticker aan het doekje toen ik het raampje even wou schoonmaken. :bounce:
                Zit er toevallig geen garantie op de stickers? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Plots was ik lid van van POR________UM.be oftewel bakkes.be 😉

PB

Done. 😎

Nu enkel nog vermelden in de openingspost dat een betaling met Paypal ook kan, en dan ben ik helemaal tevreden. :mrgreen:

Gewoon in de bemerking schrijven hé Sjoe? :up: 8)

PB

Maakt nog altijd niet dat je de stickers en/of lanyards ook met paypal kan betalen. :ass:

Klik eens op de donatiebutton 😉 :up: 8)

PB

Al eens overwogen om paypal aan te bieden als betalingsmiddel?

[quote=”Mushroom” post=129757]Ha die Harley! 🙂
                            De nieuwe lanyards zijn momenteel bij mij, de stickers bij McKlusky. Volgende week ergens komen we tesamen om eea. te bespreken en dan kan je direct beiden bestellen bij één persoon :salut:
                            Heb wel even je adres verwijderd uit jouw post want *iedereen* leest hier mee, ook mensen met minder nobele bedoelingen :?[/quote]

Oke bedankt.
                            Ik zie wel als ik de bestelling kan plaatsen met ook het bedrag.
                            Gr. Harley49

PB

Mijn “lanyard dealer” zit idd in Lebbeke. :mrgreen: Hij heeft ook nog nummerplaathouders onder den toog…. :first:

Ha die Harley! 🙂
                                De nieuwe lanyards zijn momenteel bij mij, de stickers bij McKlusky. Volgende week ergens komen we tesamen om eea. te bespreken en dan kan je direct beiden bestellen bij één persoon :salut:
                                Heb wel even je adres verwijderd uit jouw post want *iedereen* leest hier mee, ook mensen met minder nobele bedoelingen 😕

Graag 1 x porscheforum.be sticker naar:

(censuur by Mushroom :))
                                  Nickname: Harley49

Ik zal het bedrag per omgaande overmaken.

Hartelijk dank

Weet iemand waar ik de PF lanyard kan bestellen?????

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.