Porscheforum T SHIRTS – POLO’S – CAPS – JACKS

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum T SHIRTS – POLO’S – CAPS – JACKS

• Maker
    Discussie
  • Vanaf nu kan je je bestelling plaatsen voor de Porscheforum Goodies

Wat kan je kopen ?
    In eerste instantie kunnen we jullie het volgende aanbieden.

De PFB baseballcap

Verkrijgbaar in
    -Navy/Natural met de borduring in Natural kleur
    -Black/Natural met de borduring in Natural kleur
    -Natural/Navy met de borduring in Navy kleur

Voor 15€ excl verzending

Het PFB T-Shirt

verkrijgbaar in
    -Dark Grey met Bordeaux opdruk van ons logo
    in de maten S, M, L, XL, XXL, XXXL en XXXXL
    Let op in de maten S en M slechts een beperkte voorraad.

Voor 15€ excl verzending

De PFB Polo

verkrijgbaar in
    -Dark Grey met Bordeaux borduring van ons logo
    in de maten M, L, XL, XXL, XXXL en XXXXL
    Let op in de maat M slechts een beperkte voorraad.

Voor 26€ excl verzending

Het PFB Windjack

Windjack met kap, verkrijgbaar in Dark Grey met Bordeaux logo
    in de maten L, XL, XXL en XXXXL

Voor 50€ excl verzending

Bestellen doe je door je forumnaam, het artikel, de maat, de kleur en de hoeveelheid te vermelden en het correcte bedrag over te schrijven naar rekeningnr 083-5218631-34 op naam van Porscheforum Belgie, 3440 Zoutleeuw
    Voor onze buitenlandse sympathisanten is dat IBAN: BE68 0835 2186 3134 BIC: GKCCBEBB

verzenden doen we met kiala, ik vermoed dat dat het veiligst is, de verzending kost dan 4€. Na afspraak kunnen de goederen eventueel ook bij één van onze sponsors afgehaald worden, ik zorg dan wel dat deze ter plaatse raken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • In petten van hieruit geen interesse .
      Polo’s en shirts wel .
      Als er besteld gaat worden (definitief) dan graag 2 van elk in XL voor mij

in bijlage de beloofde foto’s van de door mij bestelde spullen.

Wat betreft de maat, ik heb nu een xxl en had bij de vorige lichting t shirts een xxxxl. Ze vallen dus goed tot groot uit…

maar zoals eerder al gezegd ben ik niet van plan om van elke maat een aantal spullen op mijn kosten te bestellen. ik heb van elke maat pas t shirts gekregen dus een t shirt in andere kleur en andere bedrukkingen op, je kan dan ook altijd eens komen passen of ik leg ze bij één van onze sponsors en dan kan je daar gaan passen als je echt zeker wil zijn…

dit zijn de caps, zwart en wit/zilver borduursel

Het zwart t shirt met opdruk in forumkleur

De grijze polo met opdruk in forumkleur, ook op de rug een groot logo zoals op het t-shirt maar hier geen foto van 😉

Hey Dave -> beste wensen 🙂

Ik kijk er naar uit (de fotos)
          En blijf bij mijn vraag dat ik eerst wil passen, dat mag onbedrukt zijn.

als het past wil ik met plezier een aantal zaken bestellen, en ook op voorhand betalen.

Maar heb het in het verleden al meegemaakt dat een XXL kleiner is dan een L van een ander merk.

Ik vermoed dat er nog mensen zijn die eerst eens willen passen? ofzo.

Dus de interesse blijft. onder deze voorwaarde 😳

Ik heb dit idd een aantal maanden geleden gelanceerd, heb vervolgens een oproep gedaan tot bestellen/betalen maar er heeft welgeteld één iemand iets besteld, deze persoon ga ik deze week contacteren om één en ander kort te sluiten en af te handelen.

Sorry gasten maar ik ga er echt niet mijn privé geld insteken om een stock aan te leggen die hier misschien jaren gaat liggen…

Door de drukte met mijn zaak heb ik me hier niet meer mee bezig gehouden aangezien er niet genoeg interesse voor was. Ik heb een persoonlijke bestelling geplaatst van 5 polos 5 t shirts en 5 baseballcaps en daar is het bij gebleven.

vanzelfsprekend was dat dan niet aan de vermelde prijzen aangezien dit een kleine oplage was, ik had dan nog één iemand die één van elk wilde bestellen in de maat medium maar het dan plots te duur vond… omdat de vermelde prijzen lager waren en hij maar niet wilde begrijpen dat door per stuk te bestellen de prijs hoger lag.

Ik wil er nog steeds bestellen hoor, maar dat de personen die iets willen dan ook eens effectief bestellen dan kan ik informeren naar de correcte prijs voor de bestelde hoeveelheid en na storting ook effectief bestellen.

Ik zal morgen foto’s posten van de t shirts, polo’s en caps

porsche schrijft:

Een verkoop promoten en betalings methode vermelden van T SHIRTS – POLO’S – CAPS – JACKS om nadien 6 maanden geen reactie te krijgen lijkt me toch wel heel lang, druk of niet druk. Dat straalt natuurlijk ook geen vertrouwen uit aan leden die al zouden betaald hebben, geen antwoord krijgen en op hun honger blijven zitten.

zijn er zo een leden?

Een verkoop promoten en betalings methode vermelden van T SHIRTS – POLO’S – CAPS – JACKS om nadien 6 maanden geen reactie te krijgen lijkt me toch wel heel lang, druk of niet druk. Dat straalt natuurlijk ook geen vertrouwen uit aan leden die al zouden betaald hebben, geen antwoord krijgen en op hun honger blijven zitten.

Dave heeft het de laattste maanden erg druk en ook nauwelijks tijd om op het forum te komen, wat vele onder jullie al is opgevallen.

Ik ben er zeker van dat hij van zodra hij de tijd heeft, terug alle aandacht op het forum zal richten.

Hopelijk zijn er niet teveel forumleden die al betaald hebben.
                    Eerste post en uitnodiging tot betalen dateert al van 6 maanden geleden ❓

Wim

Het is een beetje raar, maar de laatste tijd vernemen we niet veel meer van ons opperhoofd. 😆

Krijg de laatste tijd ook geregeld mail van forumleden die eigenlijk voor hem bedoeld zijn, maar waar zij geen reactie op kregen en ik dan een oplossing voor moet geven, en ik kan ook niet alles. 😉

Is trouwens bijna een maand geleden dat hij zich gemeld heeft. 😕

Even een schopje geven …. komt dit eigenlijk nog ooit goed 🙄 ???

Zoals gezegd wil ik er ook hebben .
                          Betalen doe ik normaal bij aanschaf .
                          Vroeger toen ik de club had deed ik dat ook .
                          Ik vroeg voor wie geinteresseerd was , liet die stuks in maten maken (en schoot ze voor) en werd dan betaald bij afhaling
                          Ik liet idd geen massa’s maken om op goed geluk te verkopen .
                          Betalen bij overschrijving doe ik als ik weet hoe het artikel eruit ziet en ik het dan ook vlot krijg .
                          Betalen op voorhand zonder te weten hoe iets definitief uitziet en of het al dan niet doorgaat dat het geleverd wordt doe ik principieel niet .
                          Dus is er een zekerheid en een voorbeeld hoe het er gaat uitzien (moet de firma doen , deden ze bij mij ook) zal mijn betaling zeker volgen .

vraag es prijs bij vandoren in bilzen .
                            ik haal daar al mn werkkledij .
                            prijs per stuk is normaal geen probleem
                            doe ze de groeten van mij .

Als het subtiel gedaan is heb ik zeker geen probleem met een sponsor. De vorige waren ook ok voor mij.

Wim

JoeBar_S2 schrijft:

Maar wil eerst passen!
                                en dan pas bestellen.

Verander je dan zo dikwijls van maat. 😆
                                Ik heb al 8 jaar een M. 😉

ik ben op diverse plaatsen gaan vragen, niet bij de adressen die jij me gaf Joebar (misschien moet ik dat toch maar eens doen) omdat dat meer dan 100 km hier vandaan is en het niet echt makkelijk te combineren is met mijn werk om daar een half dagje voor uit te trekken.
                                  Probleem is, om interessante prijzen te hebben moet je ze per aantal gaan bestellen, dus bvb 15 stuks van small 15 medium, 15 large, 15 xl , 15xxl enz…
                                  als je dat met elk artikel moet doen waar er hier op het forum vraag naar is dan kom je op een stock uit van +3000 euro en sorry maar om dat effe een tijd voor te schieten is me net wat te veel… bovendien zijn er na al die tijd welgeteld 2 ! intussen 3 betaalde bestellingen binnen voor elk enkele t shirts en polo’s…

Nu zijn er dan de volgende opties,
                                  -ik ga opnieuw offertes vragen waar ik ze per stuk kan bestellen (zal dus iets duurder worden)
                                  -ik kan een sponsor zoeken die een stock wil laten maken, maar dan staat er reclame van de sponsor mee op

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.