Porscheforum T SHIRTS – POLO’S – CAPS – JACKS

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum T SHIRTS – POLO’S – CAPS – JACKS

• Maker
    Discussie
  • Vanaf nu kan je je bestelling plaatsen voor de Porscheforum Goodies

Wat kan je kopen ?
    In eerste instantie kunnen we jullie het volgende aanbieden.

De PFB baseballcap

Verkrijgbaar in
    -Navy/Natural met de borduring in Natural kleur
    -Black/Natural met de borduring in Natural kleur
    -Natural/Navy met de borduring in Navy kleur

Voor 15€ excl verzending

Het PFB T-Shirt

verkrijgbaar in
    -Dark Grey met Bordeaux opdruk van ons logo
    in de maten S, M, L, XL, XXL, XXXL en XXXXL
    Let op in de maten S en M slechts een beperkte voorraad.

Voor 15€ excl verzending

De PFB Polo

verkrijgbaar in
    -Dark Grey met Bordeaux borduring van ons logo
    in de maten M, L, XL, XXL, XXXL en XXXXL
    Let op in de maat M slechts een beperkte voorraad.

Voor 26€ excl verzending

Het PFB Windjack

Windjack met kap, verkrijgbaar in Dark Grey met Bordeaux logo
    in de maten L, XL, XXL en XXXXL

Voor 50€ excl verzending

Bestellen doe je door je forumnaam, het artikel, de maat, de kleur en de hoeveelheid te vermelden en het correcte bedrag over te schrijven naar rekeningnr 083-5218631-34 op naam van Porscheforum Belgie, 3440 Zoutleeuw
    Voor onze buitenlandse sympathisanten is dat IBAN: BE68 0835 2186 3134 BIC: GKCCBEBB

verzenden doen we met kiala, ik vermoed dat dat het veiligst is, de verzending kost dan 4€. Na afspraak kunnen de goederen eventueel ook bij één van onze sponsors afgehaald worden, ik zorg dan wel dat deze ter plaatse raken.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • … een hemd moet niet voor mij, dat is om in te werken 😉

Ik wil ook stukken.
        Maar wil eerst passen!
        en dan pas bestellen.

En ik heb de indruk dat het op het BMW forum toch allemaal wat makkelijker ging.
        de maten stonden mooi op het forum geschreven zodat je thuis een bestaande (goedzittende T-shirt/polo kon meten)
        en was zeer mooi geboerduurd. het site logo op witte en zwarte polos.

is nooit veel problemen geweest.

ik snap echt niet waarom ik hier iets lees van 300st. en zo.

de polos van BMW forum waren zeer goede kwaliteit en mooi geborduurd,

en ik had al een mail of PM gestuurd met een adres dat aan zeer competetieve prijzen
        alles per stuk borduurd, aantal kleuren speelde geen rol.
        en het was zelfs op hemden… ipv Polos

mcklusky schrijft:

Er is misschien een oplossing, heb een bedrijf gevonden waar ze per stuk maken en leveren, ze beweren dat ze competitieve prijzen kunnen blijven bieden ondanks bestelling per stuk. Enige nadeel, ze doen geen borduringen, enkel bedrukken.

Das mooi. Misschien nog eens even een oproepje doen. WIE WIL ER NOG SPULLEN VAN HET FORUM ??? 😉 Ik wil er ook wel gerust een paar meer bestellen, maar 300st gaat m’n partner niet zo leuk vinden denk ik …. 🙄 En borduren is natuurlijk mooier dan bedrukken, maar beter iets dan niets ;-).

Hey Dave,

Had je mijn berichtje bij de Polo’s gezien? Ik had een automatische forum mail gekregen dat er een antwoord was maar de link werkte niet en ik vind hier ook nergens iets terug 🙂

Groetjes!

Er is misschien een oplossing, heb een bedrijf gevonden waar ze per stuk maken en leveren, ze beweren dat ze competitieve prijzen kunnen blijven bieden ondanks bestelling per stuk. Enige nadeel, ze doen geen borduringen, enkel bedrukken.

Heb deze week te horen gekregen dat dit niet door zal gaan omdat er veel te weinig bestellingen zijn …. 😥

Ik wil wel 2 T-shirt in XL , 1 polo in XL en 1 T-shirt in S of XS

De stand van zaken is dat we nog steeds aan t wachten zijn op een aantal bestellingen… vooraf heeft iedereen interesse maar de stormploop om te bestellen blijft helaas uit… Ik houd jullie op de hoogte

Wat is de stand van zaken met de t-shirts, polo’s …. ? De zomer is bijna halfweg 😉

BC911 schrijft:

Dus mensen met veel verstand, u weze gewaarschuwd …. 😉

zo schoon gezegd 8)

om te bestellen of reserveren, je forumnaam, het artikel, de maat, de kleur en de hoeveelheid vermelden op de overschrijving en het correcte bedrag over schrijven naar rekeningnr 083-5218631-34 op naam van Porscheforum Belgie, 3440 Zoutleeuw
                        Voor onze buitenlandse sympathisanten is dat IBAN: BE68 0835 2186 3134 BIC: GKCCBEBB

Ik wou nog even mijn post aanpassen, maar aangezien ik de knoppen niet zie (door het gekende probleem), dan zo maar even. Heb het t-shirt gepast en een M zal goed zijn voor mij. Hou wel ook even rekening met de halsopening, want die zijn redelijk krap bij het t-shirt dat ik heb. Dus mensen met veel verstand, u weze gewaarschuwd …. 😉

Denk dat ik hier nog ergens een T-shirt van dat merk heb liggen. Zal het zodadelijk nog even passen, en dan mag je voor mij alvast een T-shirt en een polo reserveren in de maat M.

als ik maten weet kan ik kijken welke die me passen en bestelling plaatsen 🙂

Lijkt me leuk om op bepaalde evenementen
                              bijv. Le Mans (Classics) Forumleden tegen het lijf te lopen 🙂

Ik kan in de loop van de week enkele onbedrukte pasmodellen gaan halen, dan kan ik meten en hier melden 😉 ik zou uiteraard liefst al enkele voorafbestellingen binnen hebben, ik moet anders namelijk het volledige aankoopbedrag uit eigen zak voorschieten voor de stock.

euhm ja, oude T-shirts???
                                  kunnen er mss referentie cms opgeschreven worden..

bijvoorbeeld T-shirt plat op tafel leggen
                                  en meten van oksel tot oksel = XX cm
                                  en mouw lengte = XX cm
                                  en T-shirt lengte vanaf het hoogste schouder punt… = XXcm

iedereen heeft wel een T-shirt dat goed zit thuis en een meter of zoeits… en kan dan makkelijker beslissen

het zou te gek zijn dat ik een veel te grote of veel te kleine maat bestel… zeker als je er dan enkele tegelijk wil bestellen

of kunnen we bij jou komen passen 🙂

gr,
                                  J

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.