Porscheforum Textiel en Goodies

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum Textiel en Goodies

• Maker
    Discussie
  • We zijn er al lang over bezig, maar nu met de lancering van de nieuwe website zal het er toch echt van komen. We gaan nieuwe PFB T-shirts, Polo’s enz laten aanmaken, geborduurde polo’s en bedrukte T-shirts.

Waar hebben jullie interesse in ?
    [color=#FF0000]-polo’s
    -t-shirts[/color]
    -hemden ?
    -sweaters ?
    -bodywarmer ?
    -jas ?
    -pet ?

Het geborduurde borstlogo zou er zo gaan uitzien:

voor de stickers zal het oude logo gehandhaafd blijven.

andere voorstellen voor goodies ?
    Laat maar komen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • ik ben intussen op mijn gat gevallen van wat dat allemaal kost… pff ik ga hier serieus mogen voorschieten… om een stock aan te leggen en zodoende een redelijke prijs te kunnen bedingen, ik ben op 8 plaatsen geweest en het gaat allemaal van duur tot héééééél duur, nu moet ik wel zeggen dat ik bij de goedkoopste textiel ben weggebleven, het moet er na enkele keren wassen ook nog steeds deftig uitzien hé… 8) Ook het borduren kost stukken van mensen ! ik denk dat ik van branche ga veranderen…

Enfin, deze topic gaat op slot en ik open een nieuwe waar jullie je bestellingen kunnen plaatsen.

Die voorgestelde combinatie van Bruno vind ik ook top .
        Wel met de blokjesvlag erbij op dan aub 💡 😉

ik ook benieuwd 🙂

Mooi, mooi , mooi. Ik ben benieuwd.

JoeBar_S2 schrijft:

ik zie hier allerlei zaken passeren, wat kan er nu besteld worden?

Ik heb nu een idee waarvoor er interesse is, heb al een aantal bedrijven gecontacteerd ivm prijzen en dergelijke, ik ga de komende week op pad om een bestelling te plaatsen en hou jullie op de hoogte. ❗

OKE ,met de kleuren van bruno,
                misschien ook met een klein logo van een andere sponsor,om de kosten te drukken!!
                c 💡

wit ok voor T-shirt, niet voor polo
                  andere kleuren zoals iedereen grijs, donkerblauw, bordeaux.

fleeze idem

body warmer, zwart of grijs

ik zie hier allerlei zaken passeren, wat kan er nu besteld worden?

Wou het juist zeggen, het grijs van Bruno zijn P zou inderdaad zeer mooi zijn met dit logo erop. En wit ook natuurlijk.

Grijs met rode letters :mrgreen:
                      ik vind dat een goede kleurcombinatie
                      polo 2 (1 xxxl en 1 s)
                      1 bodywarmer xxxl
                      2 t-shirt xxxl

Logo ziet er super uit .
                        Wit , zwart grijs of blauw hebben mijn voorkeur .

Wit ! 🙂
                          Nuance : wit voor T-shirts, grijs of blauw voor Polo’s.

Dat is een mogelijkheid.

welke kleuren van T shirts draagt jullie voorkeur uit ?

in het klein op de borst en in het groot op de rug?

Wat denken jullie hiervan voor op de t shirts ter hoogte van de borst ?

Of zijn er creatievelingen die zelf iets willen uitwerken ?

Attachments:
                                • tshirt_logopfb.jpg

polo’s 2
                                  -t-shirts 4
                                  -hemden ? 3
                                  -sweaters ? 1
                                  -bodywarmer ? 1
                                  -jas ? 1
                                  -pet ? 1

xxxl aub

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Het onderwerp ‘Porscheforum Textiel en Goodies’ is gesloten voor nieuwe reacties.