Porscheforum Textiel en Goodies

Home Forum Porscheforum mededelingen Porscheforum Textiel en Goodies

• Maker
    Discussie
  • We zijn er al lang over bezig, maar nu met de lancering van de nieuwe website zal het er toch echt van komen. We gaan nieuwe PFB T-shirts, Polo’s enz laten aanmaken, geborduurde polo’s en bedrukte T-shirts.

Waar hebben jullie interesse in ?
    [color=#FF0000]-polo’s
    -t-shirts[/color]
    -hemden ?
    -sweaters ?
    -bodywarmer ?
    -jas ?
    -pet ?

Het geborduurde borstlogo zou er zo gaan uitzien:

voor de stickers zal het oude logo gehandhaafd blijven.

andere voorstellen voor goodies ?
    Laat maar komen…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • Topje is een goed idee .
      Heb ik zelf destijds ook gedaan toen ik mijn autoclub had .
      Was een echt succes onder de vrouwen .

mcklusky schrijft:

sporting schrijft:
        [quote]Ps. Weet iemand hoe ik men nickname kan veranderen naar Thomas986 i.p.v. Sporting (zou net iets relevanter zijn & handiger voor op meetings ed. 😀 )

dit kan je in je profiel aanpassen, onder de tab “wijzig je gegevens” staat aan de linkerzijde in je profiel.[/quote]

Merci 😀

Is misschien nog een ideetje, vrouwen krijgen toch graag cadeautjes …. Wordt zeker een hit dat spannende roze topje voor vrouwen met de tekst “mijn man zit meer op https://www.porscheforum.be dan op mij” 😉

ik heb hier ook zo iemand naast me zitten 😉

Perfect, dan wel graag een klein maatje voor het vrouwke 😀 . Ze zal zeer blij zijn met een aandenken van het forum waarop ik zoveel tijd verdoe (volgens haar hé 😉 )

BC911 schrijft:

Liefst ook eens een ander kleurtje dan zwart.

Geen probleem ik zal er een aantal roze laten maken 😆

EDITED: Blijkbaar kan je nu zelf je Nickname wijzigen 🙂 dus vorig bericht is niet terzake

Hier ook interesse in t-shirts, polo’s en andere spullen. Het wordt tijd dat ik iets nieuws heb, want de tekst van de oude t-shirt is aan het verslijten ;-). Liefst ook eens een ander kleurtje dan zwart. Ik hoor het wel wat er komt. Hou ons op de hoogte.

sporting schrijft:

Ps. Weet iemand hoe ik men nickname kan veranderen naar Thomas986 i.p.v. Sporting (zou net iets relevanter zijn & handiger voor op meetings ed. 😀 )

dit kan je in je profiel aanpassen, onder de tab “wijzig je gegevens” staat aan de linkerzijde in je profiel.

Hier is het logo wel zichtbaar !

Als er polo’s worden gemaakt, wil ik zeker 1 bestellen.

Ps. Weet iemand hoe ik men nickname kan veranderen naar Thomas986 i.p.v. Sporting (zou net iets relevanter zijn & handiger voor op meetings ed. 😀 )

Kan je het logo eens doorsturen via mail of PB ?
                          Kan het hie nog steeds niet zien

voor mij ook Polo en T Shirt, XXXL

Bij de vorige reeks zijn we tot XXXL gegaan, ik ben zelf ook gene smalle, vandaar 8) 😆

Logo gezien met chrome :mrgreen:
                                internet explorer werkte ook niet wat je ook probeerde
                                het ziet er goed uit
                                zijn er ook grote maten verkrijgbaar bij die firma of merk waar je ze zou bestellen
                                sommige hebben geen XXL en de maten verschillen ook
                                Dus zeker een keer passen
                                Heb het zelf ondervonden met het bestellen van bodywarmers voor mijn personeel 😳

het grappige is dat het bij mij met explorer ook perfect werkt… we love windows… we do 🙄

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Het onderwerp ‘Porscheforum Textiel en Goodies’ is gesloten voor nieuwe reacties.