Porscheforum trackday 08/03 of 04/04/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum trackday 08/03 of 04/04/2015

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Dit kan zeker nog eens georganiseerd worden maar ik kreeg ook de vraag of we niet eens een wat afsgeschermde trackday kunnen doen.

En daar ken ik ook wel de weg voor, via de man die Track addix organiseert.

Het circuit Ecuyers vind ik DE ideale piste voor een veilige uitstap met onderling respect. He is een technische piste waar je veel kan leren aan relatief trage snelheden en waar je veilig van de piste kan gaan.

Ligt wel wat ver en afgelegen als nadeel maar wel midden in de champagnestreek. Je kan tot in Epernay en Reims pissen bij wijze van spreken.

We moeten voor zoiets wel met een man of 20 zijn (enfin 15 van hier kan ik wel aanvullen met een stuk of 5 mensen die er al meer reden, en dit op een respectvolle manier)
      Ik ga er zelf rijden op 22 februari dus binnen 3 weken….

Prijs zou rond de 399 euro schommelen met zo een berperkte groep.

Streek is aanrader om hotelletje te boeken met de vrouw.

Al paar keer hier geweest:

Home

Ligt vlakbij het circuit en heeft een zeer goede resto .

Er zijn nog twee weekends vrij , anders is het september, namelijk 8/03/2015 en 4/04/2015
      Misschien wat kort dag? Zou er animo zijn voor september?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • PDS, ook Clastres niet vergeten, zeer leuk geworden daar!

22/02 Ecuyers nog maar 5 plaatsen vrij!!!!

PDS

Ik zeker ook interesse, zeker voor Abbeville, Mettet en Ecuyer.

En natuurlijk Zolder :first:

Interesse! Data lukken mij echter niet. Indien alternatieven, heel graag.

En komt er nu een PFB only trackday of is er te weinig interesse ?

Ghost, de zaterdagnamiddag op ‘t gemakske oprijden, koffieke onderweg, s’ avonds kleins gaan eten en vroeg bedje in 😉
                ( voor mij start het seizoen morgen, schade van 2014 opmeten en klaarstomen voor 2015 :happydance: )

Voor 22/02 is er nog plaats!
                https://www.facebook.com/TrackAddixBE?fref=ts

https://www.youtube.com/watch?v=QK-LhxPTX1c

Ik vind dit een mooi initiatief :first:
                  Echter niets voor mij.
                  Mijn madam gaan al niet mee willen dus alleen neem maar 2 dagen weg om wat te rijden ga ik niet doen 😳
                  Al lijkt het mij een tof circuitje.

PDS

[quote=”vankerchove” post=196694]mij mag je er ook bij rekenen, klinkt leuk om te doen en te leren[/quote]

Gaan wij die 22ste ? :think:

We bellen volgende wel om eens te bekijken :up: :up:

:popcorn:

hola paola, op circuit zijn NR platen noch verzekering nodig. dus tempting om in afwachting van de vorderingen het 993 project z’n beentjes te laten strekken.

Ook kandidaat, echter voor mij passen beide data niet Jokke 😥

Kan altijd wel één extra trailer voorzien voor iemand, hebben er eentje in verhuur lopen.

Mvg

mij mag je er ook bij rekenen, klinkt leuk om te doen en te leren

Ecuyers kan ik ten zeerste aanraden

PDS

Jokke, ik zie dat zeker zitten ! Wel nog voor maart of april.

Zou het een oplossing zijn om een vrachtwagen in te leggen om de auto’s te laten brengen ?
                              Ik heb een trailer, maar de meeste waarschijnlijk niet.

Dan kunnen we met paar man met de daily naar ginder rijden in één auto …

Ik ben zeker kandidaat :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.