Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

Home Forum Porsche Uitstappen Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Vorige week kreeg ik vraag van een jong koppel dat gaat trouwen in oktober :

[i]Via huppeldepup hebben wij uw contactgegevens gekregen nadat wij hem hadden verteld over ons komend huwelijk in oktober 2017. Daarvoor kunnen we immers, voor onszelf als trouwkoppel, beschikken over de Porsche 911 uit het jaar 1977 uit de televisieserie ‘The Bridge’ (via mijn neef).
      We zouden graag voor onze suite (6 personen) ook voor bijpassend vervoer zorgen. Kunnen jullie ons daarbij helpen?
      Dieter en Elisabeth[/i]

Ik ga vragen dat ze zich ook registreren op het forum en dan kunnen ze wat meer details geven.

Persoonlijk ben ik al kandidaat, vind ik wel leuk om te doen, op voorwaarde dat er een drankje klaar staat achteraf 🙂

Greets,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
      • Mijn P net gepoetst en staat dus klaar voor zaterdag ! Oei zo te zien staat hij er op zijn kop van :happy:

IMG_1862.JPG

IMG_0792.JPG

@ zwarte pijl

Knappe bolide :coolness: :up: :up:

Indien nodig, kan ik er ook bij zijn.
            24-08-201718-06-22-2.jpg

ik zal er ook bij zijn :up: 😉 :driver:
              19095897_10209411707465698_399027505_o.jpg

Moet auto nog wassen. Hopelijk blijft het droog.

ik zie dat er een paar afmeldingen zijn , nu zaterdag past het voor mij , laat maar iets weten.

Attachments:
                  • 19125461_10209411714505874_1466540541_o.jpg
                  XXX

Verdorie, ik moet ook afhaken, zit nog (een beetje laat gepland) in Toscane, Sorry 😳

Ga moeten passen zitten van vrijdag tot zondag op de Zoute Grand Prix. :salut:

Els, Dieter,
                        De 911 heeft Schotland overleefd maar hij is momenteel wat nukkig want hij vreet z’n batterij continu op (ofwel tekort aan whisky ofwel alternatorproblemen :bounce: ).
                        Als alternatief een 928 S groene cruiser of een 944 rode cabrio. Your choice :popcorn:

Idem hier , zal wel een beetje planning worden want ik heb die zaterdag een heel drukke dag ! Maar dit komt wel goed .

Staat genoteerd.

[hide]Dag iedereen,

Nu ons huwelijk met rasse schreden nadert, willen we graag wat praktische toelichting geven over hoe de voormiddag er zal uitzien. Hieronder kunnen jullie het tijdsschema doornemen en indien jullie via een bevestiging ook jullie e-mailadres zouden kunnen opgeven (in een persoonlijk bericht), sturen wij de info ook nogmaals in een PDF-file door met de foto’s van de omgeving rond de kerk en waar er voorbehouden parkeerplaatsen zullen zijn.

9u45: jullie worden verwacht aan het ouderlijke huis van Elisabeth
                              Adres: Oordegemkouter 121, 9340 Oordegem
                              • Jullie kunnen parkeren op onze oprit en voor ons huis
                              • Jullie worden ontvangen door Mathieu aan onze oprit
                              • Er wordt een wit/bordeau lintje rond de spiegels of klinken gedaan
                              • Jullie krijgen een fles Champagne 😀
                              • Mathieu stelt de volgorde van de suite op met 1 persoon per auto.

10u15: vertrek suite naar Kerk Oordegem
                              • Aan de kerk worden jullie ontvangen door Kristof
                              • Vlak voor de kerk kunnen 2 auto’s tegelijk stilstaan (zie foto’s)
                              • Iets verderop (rond het plein, zie bijlage) is parkeerplaats voorbehouden (zie foto’s)
                              • Tijdens de misviering kunnen jullie iets drinken op onze kosten in de brasserie/tearoom ‘Het Lam Gods’ tegenover de kerk. Voor de mensen die tot na de mis kunnen blijven: zeker welkom voor de drink aan de Kerk achteraf!!

10u30: start misviering

11u45: einde misviering

11u45: glaasje aan de kerk

Wat betreft de wegenwerken op de N9 (grote steenweg): zowel vanuit Gent als vanuit Aalst is Oordegem zonder problemen te bereiken. Vanuit Oordegem richting Gent moet er echter wel een omleiding gevolgd worden bv. via de Houwstraat (naar Massemen).

Hartelijk bedankt!

Elisabeth en Dieter[/hide]

Geen probleem, ik woon in de buurt.

Indien nodig >> ook beschikbaar

Bij mij ook, maar last-minute kan er steeds wat in de weg komen. Heb al PM gestuurd, maar geen reactie gekregen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.