porScheliefhebster

Home Forum Stel jezelf even voor ! porScheliefhebster

• Maker
    Discussie

• Anoniem

hoi laat ik me voorstellen,

ik ben Kathleen, uiteraard met een hart voor Porsche

met een beetje geluk komen onze dromen uit en ja..

daar staat ie dan,

men eerste Porsche, een mooie Cayenne…

aangezien ik 3 kindjes heb zijn het aantal zitplaatsen enigszins van belang..

toen ik de Panamera zag rijden was ik op slag verliefd

dus is die er uiteraard gekomen..

fijne ervaringen met Porsche..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 88)
      • idem hier

Wim ik was het zelfde aan het denken .!

Wim

Worden we tegenwoordig al gescreend op het forum hier. :bounce:

Moet toch niet veel gekker worden, dus bij deze, en weet niet of de andere mods het er met eens zijn, maar ik gooi dit op slot.

Want 9 van de 10 keer zal ze zich nu toch hier niet meer vertonen. 💡

[quote=”Funny” post=159149]@Mush waarom denk je dat ik een Boxster heb aangekocht ? ?? 😉 :wink:[/quote]
              I see what you did there! :first: :drink: :respect2:

EDIT door Wim.

Persoonlijke gegevens van TS gewist.

J

Ik weet niet meer wat ik moet denken van deze draad…

‘t zou zomaar eens kunnen.

Mannen en dame, kappen nou zeg eeej. Ik heb al heel wat afgelachen hier op het forum, maar nu, ik lig echt dwars over tafel met de tranen in mijn ogen, geloof er helemaal niks van, maar hoe dan ook, mocht het anders zijn, dit gaat niet goed komen hoor … wat een lol!

:happy: :happy: :happy:

Ik stel me bescheiden op en heet ze gewoon van harte welkom op het Porsche forum.
                        Heel veel veilige km’s. :respekt:

man man heb wat gemist want het was de geile blinky party.
                          wil jou welkom heten zonder bijbedoeling en zeker voor een singel vrouw die voor haar kids zorgt.
                          mvg,
                          john

PB

@Schilde, ze weten niet beter. 😉

Ongelooflijk, en wat moet deze dame nu al denken van haar pas ontdekt Porscheforum… :popcorn:

hey
                                heb nooit geweten dat de belgen zo van blond en roze porsches hielden
                                maar ik ben ook een nederlander bij ons is dat niet zo hoor
                                :drink: :drink:

Ik bied direct mijn excuus aan Wim, als de werkelijke Porscheliefhebster opstaat.
                                  Oh gut…..dat ben ik zelf. 😉

Maar je merkt wel dat ik er momenteel iets anders over denk.

J

tis al scheef aan het lopen van pagina 2…
                                    🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.