porScheliefhebster

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! porScheliefhebster

• Maker
    Discussie

• Anoniem

hoi laat ik me voorstellen,

ik ben Kathleen, uiteraard met een hart voor Porsche

met een beetje geluk komen onze dromen uit en ja..

daar staat ie dan,

men eerste Porsche, een mooie Cayenne…

aangezien ik 3 kindjes heb zijn het aantal zitplaatsen enigszins van belang..

toen ik de Panamera zag rijden was ik op slag verliefd

dus is die er uiteraard gekomen..

fijne ervaringen met Porsche..

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
    • Wim

[quote=”bccars” post=159162]
        Ik ken alleszins eentje die uberpopulair gaat zijn op een volgende RLC ![/quote]

Ook als jullie eigen vrouwen erbij zijn. :mrgreen:

En eerst maar eens aankijken of ze komt. 💡

S2

Een woensdagnamiddag gevoel? 🙂

[quote=”schilde” post=159099][quote=”Sigrid” post=159084]Een vrouw met een avatar die er niet om liegt, een Panamera en een KJN, alleenstaand met 3 kinderen en niet kunnen spellen ❓ [/quote]

Wat suggereer je nou eigenlijk..??[/quote]

mijn bijkgevoel zegt hetzelfde dan wat Sigrid denkt …

Uiteraard welkom aan de OP.

Maar wat is dit een hilarisch typerende post. Op elk automobiel forum dat ik frequenteer ontploft een thread als een nieuwe dame zich meldt. Haar (of zijn, want uiteindelijk weet je dat niet) Prive mailbox puilt binnen de korste keren uit want iedereen wil wel een deel van het nieuwe snoepje.
              Goed om te zien dat wij Belgische Porsche liefhebbers exact hetzelfde reageren. Maw onze mannelijke hormonen werken nog zoals het hoort, en bewijst dat we niks te compenseren hebben met onze Porsches 😉

Ik ken alleszins eentje die uberpopulair gaat zijn op een volgende RLC !

Welkom hier op het forum 😉

In afwachting van de foto’s, wat zijn uw persoonlijke bevindingen van de Panamera t.o.v. de KJN?

@Mush waarom denk je dat ik een Boxster heb aangekocht ? ?? 😉 😉

Ik wil mij anders gerust opofferen om een verificatie te gaan uitvoeren :mrgreen:

[quote=”schilde” post=159099]

Wat suggereer je nou eigenlijk..??[/quote]

:censored:

:happy: :popcorn:

Welkom by the way!

Welkom, en het is idd iets wat je niet vaak tegenkomt, een vrouw met interesse in autos, hebben we nu toch een witte raaf op het forum 😀 Veel :driver: plezier!

Anoniem

foto´s v d panamera volgen spoedig,

weinig ervaring met forums en chatsites,

met vragen of suggesties omtrent gespreksinhoud toch bij jou aan´t juiste adres?

Anoniem

[quote=”Sigrid” post=159084]Een vrouw met een avatar die er niet om liegt, een Panamera en een KJN, alleenstaand met 3 kinderen en niet kunnen spellen ❓ [/quote]

Wat suggereer je nou eigenlijk..??

Anoniem

Foto´s volgen nog..

Anoniem

Dankje! Wie weet.. maar Schilde is groot!

Genoeg Porsche´s in Schilde.. In mijn straat ben ik de 3e met een Panamera

en ik woon niet eens in een villawijk..

‘t Verstand komt met de jaren hé? 8)
                                    En Harley? Ivm “sjansen”: Poor decisions make good stories 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.