porScheliefhebster

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! porScheliefhebster

• Maker
    Discussie

• Anoniem

hoi laat ik me voorstellen,

ik ben Kathleen, uiteraard met een hart voor Porsche

met een beetje geluk komen onze dromen uit en ja..

daar staat ie dan,

men eerste Porsche, een mooie Cayenne…

aangezien ik 3 kindjes heb zijn het aantal zitplaatsen enigszins van belang..

toen ik de Panamera zag rijden was ik op slag verliefd

dus is die er uiteraard gekomen..

fijne ervaringen met Porsche..

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 88)
      • Smaken verschillen. 😉

Aha ❗ De wederhelft kan mee met miss Panamera en ik kan mijn “speelgoed” ten volle aan de dames showen…. :happydance:
          Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet goed gaat eindigen… ruzie

Op de Miss Coast 3 jaar geleden vlogen al de “Miss’en” naar de enige Boxster op het parkeerterrein, dus je zou nog wel eens kunnen sjansen met uw Boxstertje 😉
            Ben benieuwd naar de pics van de Pana :lekker:

Als jij een Panamera hebt, heb je de droom van mijn wederhelft…en ben ik de :censored: met mijn boxtstertje :bounce:

Een vrouw met een avatar die er niet om liegt, een Panamera en een KJN, alleenstaand met 3 kinderen en niet kunnen spellen ❓

Men had me al verwittigt dat mijn intrede tranende ogen zou veroorzaken!!!
                Het spijt me..

Om over Porsche nog maar te zwijgen. 😐

J

[quote=”schilde” post=159075]Men had me al verwittigt dat mijn intrede tranende ogen zou veroorzaken!!!
                  Het spijt me..[/quote]

Al was het dan in eerste instantie omwille van een ‘kuch’ ‘kuch’ haperend toetsenbord…. :mrgreen:

Geen foto’s van Pana? Of van de peppermobiel?

Zoveel bedankjes voor een welkom… Je moet ze hier niet allemaal in de watten leggen hoor, ze zijn allen gewoon beleefd 😀

Anoniem

Dankje!

Anoniem

Men had me al verwittigt dat mijn intrede tranende ogen zou veroorzaken!!!
                        Het spijt me..

PB

* Ding * Ding * Ding* We have a winner !

Anoniem

Toch nog beleefde mannen op deze planeet…

Desondanks heb ik niets te verbergen..

Single mams met een hart voor Porsche! *luv

Anoniem

Dankje! Zql wel meevallen, ben wel wat gewend..!!

Anoniem

Dankje!

Anoniem

ooohhhh dit is te gek voor woorden..

mocht men Porscheke morgen niet meer starten hoef ik me niet af te vragen hoe dat komt..

ha ha..

Mannen, beetje beleefdheid aub nooit de leeftijd en foto’s aan een vrouw vragen…. :think:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.