Porscheloos

Home Forum Zeverhoekje Porscheloos

• Maker
    Discussie
  • …zoals al eerder gepost op het nl forum, ik heb gisteren m’n 3.2 verkocht….het is zeer snel gegaan. Vorig weekend hier en daar een woordje laten vallen op Zolder met de 24u aan een paar mensen en gisteren was het al zover. ‘k Heb em zelfs gewoon achtergelaten bij de nieuwe eigenaar..hij heeft me terug naar huis gebracht 😆

..een nieuwe zoektocht kan beginnen…we hebben tijd…een heerlijke tijd 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Wat betreft die GT3: het is een zeer knappe wagen maar er zijn een paar dingetjes die me niet zo bevallen:

– 2 velgen hebben wat krasjes
      – de neus heeft wel wat steenslag (op zich geen ramp ware het niet dat dat op dat speedgelb niet heel mooi overkomt: de lak “pelt” er precies van af in tegenstelling tot een metallic kleur waar de schade iet zo zichtbaar is)
      – daarenboven is er een deukje in de koffer net boven het Porsche embleem.
      – er is een barst in de voorruit boven aan de passagierskant. Dit vormt sowieso een probleem bij keuring in Belgie (keuring moet ik laten doen voor inschrijving anders kan ik verzekring krijgen)
      – hetzelfde “pellen” van de lak heeft ie achter de voorwielen op de GT3 schorten onderaan de portieren.

Verder zag alles er prima uit, hoewel het niet super verlicht was daar. Qua historiek en papieren klopte alles wel zoals gezegd.

‘k Moet er effe over denken…ik had niet het gevoel van “dat is ‘m!!!”

Misschien moet ik nog wat afwachten tot begin volgend jaar en kan ik zien hoe de tweedehandsprijzen van GT3’s evolueren….

Slik , inderdaad een prachtwagen. Kilometers hoeven geen probleem te zijn met zuivere historiek … !

[quote=”MichM3″:2jk0v358]

Kijk es naar deze: 993S bij Penders…wel veek km maar prachtbak toch?

KLIKKERDEKLIK[/quote]

Ik kom uit op een Boxster ❓
          maar heb hem gevonden.
          200.000km voor 42000 euro is duur.
          Zeker een prachtbak , helemaal mee eens. 🙂

[quote=”993S”:linpsy1x]Heb hem al zelf gevonden , t’is een 3.3 , geen 3.6 , bummer.
            http://www.autoscout24.be/nl-be/detail. … d=68918416 [/quote]

Inderdaad dat is ‘m of beter..was….gisteravond nog es gebeld en hij is al verkocht!!

@Setakira
            : ‘t is te hopen hé…komt in orde 😉

Kijk es naar deze: 993S bij Penders…wel veek km maar prachtbak toch?

KLIKKERDEKLIK

zolang ge nu maar ene kiest met wat betere remmen hé Mich 😆

Heb hem al zelf gevonden , t’is een 3.3 , geen 3.6 , bummer.
                http://www.autoscout24.be/nl-be/detail. … d=68918416

Hey Mich,
                  Kan je wat meer info geven over die 964 in montpelier.
                  Is het deze :
                  http://porsche.marche.fr/porsche-turbo- … 13864.html
                  Thanks,
                  Denis

Straks heb ik een afspraak in Dusseldorf voor deze:

Ben es benieuwd…van Porsche Belgie heb ik bevestiging gekregen dat de wagen nooit geaccidenteerd is en nooit gestolen….da’s al iets hé 😉

Financieel weet ik niet of ik het rondkrijg, maar het is een droom en ik wil zo’n speedgelbe wel es in ‘t echt gaan bekijken…

..en in Montepllier weet ik dit nog staan..verre van mis:

[quote=”AutosDekens”:2zh58z6y][quote=”Luke”:2zh58z6y]och, Hermens heeft altijd wat staan hiero…. 😉 [/quote]

❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ [/quote]

en de Johan heeft ook vaak wat staan wat de moeite is….. 😀 wink:

[size=75:2zh58z6y]sorry Johan, was grapje omdat hij die 911 daar had gekocht…[/size]

[quote=”Luke”:9tmixygc]och, Hermens heeft altijd wat staan hiero…. 😉 [/quote]

❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓

met 3 in 4S krap?

Bwa neen, McKlusky heeft eens 2,5u achterin mijn cabrio gezeten tijdens de parade op Francorchamps… En een vriendin van Koen van de NordSchleife tot Hechtel… Zal wel lukken…
                          Bij Kronos vertelde verkoper me zelfs dat een vrouw haar 19jarige dochter ieder jaar achter in de 996 stak van België tot zuiden van Frankrijk. 8)

😀 D …da’s een goei!

nee, ben ni van plan om met de zzzz mee te rijden…ofwel doe ik de rit mee als passagier (een dorpsgenoot met 996 4S had graag es een evenement meegedaan, maar hij zit niet in een club), ofwel kom ik enkel langs op de laatste stop en vergezel ik jullie in het restaurant (op deze manier kan Greet meekomen, met 3 in de 4S dat wordt te krap…)

ach we kunnen hem altijd met een paar honderd forumstickers volplakken zodat de wagen toch toonbaar wordt hé 😈

Allee dan, omdat jij het bent Michael, en omdat Alpina dat lelijke eendekontje heeft weggewerkt zullen we je in ons midden wel tolereren met je BMW 😉

hmm..denk ni dat ik zo rap een andere zal hebben… 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.