Porscheloos

Home Forum Zeverhoekje Porscheloos

• Maker
    Discussie
  • …zoals al eerder gepost op het nl forum, ik heb gisteren m’n 3.2 verkocht….het is zeer snel gegaan. Vorig weekend hier en daar een woordje laten vallen op Zolder met de 24u aan een paar mensen en gisteren was het al zover. ‘k Heb em zelfs gewoon achtergelaten bij de nieuwe eigenaar..hij heeft me terug naar huis gebracht 😆

..een nieuwe zoektocht kan beginnen…we hebben tijd…een heerlijke tijd 😀

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • [quote=”stefx911″:ep8nqol6]ing je ook niet mee naarde Vroemdag ? Toch met een P ? 😉 [/quote]

Dan zal hij zich snel een nieuwe moeten kopen 🙂

ing je ook niet mee naarde Vroemdag ? Toch met een P ? 😉

Hey Mich,
          je hebt natuurlijk je krachtige Alpine. Ik begrijp dat die oudere 911 misschien dan beetje teleurstelt.
          Die gele GT3 vind ik een droom. Go for it !

ken

volgens mij heeft hij je goed gebeten niet???
            Want als hij gebeten heeft, gaat deze dan nog wel ooit lossen 😉

natuurlijk is zo’n 964RS ook wel een serieus beestje dat goed kan bijten 😈

[quote=”Luke”:hzxn230x]och, Hermens heeft altijd wat staan hiero…. 😉 [/quote]

Klopt…spijtig dat die zwarte 993 die hij staan had een Carrera4 was…

Ach ja wat komt er in de plaats?? Weet ik nog niet direct…een 964RS en 996 GT3 staan bovenaan de lijst maar of dat gaat lukken weet ik niet…’k zit momenteel ook naar iets van vastgoed te kijken dus er zullen prioriteiten moeten gesteld worden…spijtig genoeg 😥 ..anders was de kogel meteen door de kerk.

@911-lover
              : tja, ik weet dat ik daar spijt van krijg maar ik heb m’n gevoel gevolgd…en ik was eigenlijk aan een “andere” toe…de 3.2 was een heerlijke auto maar het mocht wel wat “meer” zijn 😉

Wat vinden jullie van deze…hij bijt verschrikkelijk hard in m’n been

Mich , Mich , Mich

Daar ga je spijt van krijgen.
                Zeker weten.

och, Hermens heeft altijd wat staan hiero…. 😉

ken

Porscheloos…. tijdelijk…

En wat komt er in de plaats?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.