Porschen met Pasen 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen 2016

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Wie gaat er van het Porscheforum???
      Meer info via PB aan lv930

PORSCHEN MET PASEN 2016.

Beste Porschisten,

Voor de dertiende maal organiseren we op paasmaandag 28 maart 2016 Porschen met Pasen.

We houden de uitnodiging kort,

We werken verder op onze gekende all-in formule zoals vorige jaren , We proberen een goeie mix te creëren tussen;

-aangename rondrit met verzorgd roadbook / culinair gedeelte all –in/ Porsche vriendschap –

Dit in één all-in formule…..

Waar en wanneer;

1)Onthaal + ontbijtbuffet ; vanaf 8u00 tot 8u45 de Lissewal Bollemeersstraat 26 8906 Elverdinge http://lissewal.be/ (ook mogelijkheid om er te overnachten)

2)Aperostop ; Een glaasje cava omgeving “ houtland “.

3)Middagstop ; lunch in het Brugse .

4)Drankstop ; we houden dit in “ op de één na kleinste stad “van het land.

5)Diner ; zoals vorig jaar ; de Lissewal te Elverdinge ( vanaf 18u00)
      Apero + hapjes / voorgerecht – vis – / côte à l’os –frietjes – groenten – béarnaise -3x repas /
      Wijnen + waters inbegrepen.

Hoe deelnemen;

Vraag inschrijvingsformulier via Porscheforum : lv 930

Kostprijs
      83 euro/ persoon

Toegelaten wagens
      – Alle voertuigen moeten beantwoorden aan de wetten die gelden in hun land van inschrijving, alsook aan de
      technische normen van dit reglement + geldig verzekeringsbewijs.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
      • leuke dag , lawaai !!! ??? rally ???

nee wel een toffe dag ,weer was beter dan verwacht .

terug een geslaagde editie .

dank aan de organisatoren .

op naar volgend jaar .

We hebben er wel voor wat animo gezorgd :first: lokale kennis van mij stuurde mij een berichtje dat het wat stiller kon ??? :music:
          dacht dat er een rally aan de gang was :happy:

Dit was de eerste keer dat ik deelnam aan zo’n event en ik heb er van genoten. En het belangrijkste is dat mijn vrouw het ook leuk vond!
            😀

XXX

Zag er een leuke dag uit, spijt dat ik er niet kon bij zijn, volgende treffen dan maar 😀

Moet weer lukken, de mijne staat er weer bij met drank in de handen :drink: :drink: :drink:
                Was weer toffe rit, dank aan de organisatie :first: :first: :first:

Schoon foto,s… Vooral die laatste :first: :first: :first:

pmp066.JPG

pmp069.JPG

pmp074.JPG

pmp051.JPG

pmp060.JPG

pmp065.JPG

pmp010.JPG

pmp038.JPG

d.jpg

kan er morgen niet bij zijn, bekende paasprocessie in mijn dorp en de reveille begint om 4h00

:salut: :salut: :salut:

Hou het allemaal veilig morgen want het belooft een winderige en natte dag te worden!
                              Enjoy! :driver:

Zekeringen en relais nagekeken, no go. De T5 dan maar netjes gewassen, see y’all tomorrow… :driver:

Is deze pomp ook niet apart afgezekerd, zodat het misschien enkel een gesneuvelde zekering is? :think:

Bij mij draaide de pomp idd nog, maar was net alsof er een verlies was aangezien de nodige druk niet lang genoeg behouden kon worden. In dat geval vrees ik dat je wel es gelijk zou kunnen hebben en richting pomp zelf zal moeten zoeken.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.