Porschen met pasen 24/03/2008 (editie5)

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met pasen 24/03/2008 (editie5)

• Maker
    Discussie

• liev930
    Deelnemer

hallo,

hierbij stel ik onze Porscherit voor die zoals ieder jaar doorgaat op paasmaandag. indien U info of gegevens wenst stuur pm.
      PORSCHEN met PASEN 2008 ; paasmaandag 24 maart .

Beste Porschisten,

Wij nodigen U, alsook uw vrienden, uit op dit treffen dat plaats vindt op PAASMAANDAG 24 maart 2008.
      te Brugge.

Locatie: kasteel TUDOR Zeeweg 147-8200 Brugge. http://www.conquistador.be
      Organisatie : Lieven en Peter (Porsche-club Tielt).
      Aankomst: tussen 8u00 en 8u30 (ontbijtbuffet + uitdelen roadbook).
      Briefing : 9u00 (start eerste wagen om 9u20).
      Waarheen : een aangename toertocht langs Zeeuws-Vlaenderen en kustpolders.
      Benodigdheden: een Porsche??? 😆 Uurwerk met de JUISTE TIJD (op basis van teletext) 💡
      en een aandachtig oog ,waardoor U zo tegen het einde van de rit kans
      maakt op één van onze diverse prijzen (gratis overnachting kasteel Tudor(2pers), etentjes,deelname Porscheritten naar keuze, etc………….).
      Spijzen en drank :- ontbijtbuffet (kasteel Tudor http://www.conquistador.be -Brugge).
      – aperitiefstop ( http://www.hoevetendoele.be -Zuienkerke).
      – middagmaal (kasteel Tudor-Brugge).
      Brunch-formule met diverse voor-en hoofdgerechten,wijnen en
      waters à volonté.
      – dessertstop –dame blanche- ( http://www.ijsbol.be -Beerst).
      – afscheid+prijsuitreiking (kasteel Tudor-Brugge).
      boterham met hesp,paté of kaas met koffie + 1 streekbier,wijn of
      andere consumptie naar keuze.
      Deelnameprijs; volwassenen : bij inschrijving VOOR 03/03/08 ; 62 €/pers.
      Bij inschrijving NA DIE DATUM ; 67 €/pers. (tot 17/3).
      Kinderen (2j. tot 6 j.):22€/kind.
      kinderen (7j.tot 12 j):29 €/kind.

Inschrijving : uiterlijk tegen 17 maart 2008.
      Hou rekening dat wij de laatste jaren altijd volzet zijn (90 PORSCHEN).
      Dit jaar kunnen wij max. 85 wagens toelaten.
      Dus vroeg inschrijven is de boodschap !!!!!!!!! volzet is volzet.

Uw inschrijving is pas definitief na betaling d.m.v. bijgevoegd overschrijvingsformulier en na het opsturen van bijgaand inschrijvingsformulier-zie omzijde- (te bezorgen via post, fax
      of e-mail).

Aanbieding eventuele overnachting: wij hebben met het kasteel Tudor voor de nacht van zondag op maandag uitstekende voorwaarden kunnen afspreken. Wie interesse heeft wordt verzocht rechtstreeks met het hotel contact te nemen (tel: 050 / 38 05 28 Vermeld “porschen met pasen” om van dit uitzonderlijk tarief te kunnen genieten!)
      pas op!!! maar 5 kamers ter beschikking.

grtz,
      Lieven

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
      • [quote=”Setakira”:ef040gbo]Ik heb mij half ingeschreven (wacht nog op doc om in te vullen).[/quote]

intussen heb je dit van me ontvangen.
        momenteel zijn er reeds 40 Porschkes ingeschreven.
        volgende week , wanneer voorinschrijving is afgelopen zet ik voorlopige
        deelnemerslijst (afgekorte namen+ type Porsche)op het forum

grtz,
        Lieven

Ik heb mij half ingeschreven (wacht nog op doc om in te vullen).

Het wordt prachtig weer!
            Heb me net ingeschreven.
            Graag tot dan!
            Matt

x

goeiedag allemaal,

Mag ik jullie vragen om voor de rit van 24 maart allemaal mooi weer te projecteren ipv over regen te praten….het wordt dus een stralend lenteweertje…zullen we dat zo afspreken?? Alvast bedankt !!!
              Annie en ikzelf zullen in ieder geval van de partij zijn. We zijn ondertussen lid geworden van P.C.T. en zijn benieuwd naar de nieuwe entourage… graag tot dan !!!!
              8)

[quote=”stefx911″:1vh94hx4][quote=”Rufie”:1vh94hx4]Ben nog niet zeker. Zou kunnen dat ik nog een paar dagen ga skiën.[/quote]

Schrijf je maar in!
                Tis al veel te lang geleden Rufie![/quote]

Ja erg hé, maar ik ben er wel zondag voor de Lentebloesemrit 😉

héhé Miguel toch, mij moet je niet overtuigen hoor, maar kzie mijn vriendin nog niet voor het plezier een ritje bolleke-pijl doen door de regen 🙄

het moet plezant én betaalbaar blijven voor iedereen denk ik zo 😉

WB

kan er jammer genoeg ni bij zijn, maar véééééél plezier!!!!!! 😆

lieven is er al een lijst van de deelnemers???

seg steven van beetje water gaat hij nie smelten hoor trouwens das keer goed dat hij wa regenwater krijgt dan krijgt hij een mals poepken hehehe

water verfrist anders stinkt het op den duur gelijk ne mens die hem nie wast 😆

[quote=”Rufie”:33nuq0wu]Ben nog niet zeker. Zou kunnen dat ik nog een paar dagen ga skiën.[/quote]

Schrijf je maar in!
                        Tis al veel te lang geleden Rufie!

ik twijfel ook nog… vind het eerlijk gezegd een beetje veel geld… samen met mijn vriendin zou ik minstens 124 euro moeten betalen… en dan is er nog de kans op slecht weer… en ik heb al zoveel te doen de komende weken…. twijfel twijfel alom 8)

Ben nog niet zeker. Zou kunnen dat ik nog een paar dagen ga skiën.

Mijn 911S zou daartegen klaar moeten zijn, maar dat is nog niet helemaal zeker… 😕
                              Kan ik de dag zelf nog cash betalen en meescheuren of is er een absolute eind-inschrijvingsdatum?
                              Matt

[quote=”stefx911″:364ptrj4]Ingeschreven en betaald!

Wie komt er nog van het forum?[/quote]

Alles goed aangekomen Stef 😀
                                er zijn reeds twintig Porschkes ingeschreven.

grtz,
                                Lieven

Aha, vlakbij en qua parcours blijkbaar opnieuw polderscheuren 8)

Ik ga eens zien of dat gaat lukken…

[quote=”Setakira”:19spnzax]Ah stefx911, gaat ge Ann ook meebrengen?
                                    Dan schrijf ik mij ook in 🙂 [/quote]

jaja, Ann gaat ook mee. Moet ze weer over uw koplampen komen wrijven? 😆

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.