Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

• Maker
    Discussie
  • Zijn er hier van het forum die meerijden dit jaar :driver: :driver: :driver: , is op maandag 1 April dit jaar :think: :think: :think:

***Edit by Mushroom***
    Topic afgesplitst van topic van verleden jaar en uitleg van Dirk toegevoegd op pagina2

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 95)
    • [quote=”beltar” post=126879]

Hey mannen serieus… waarom rijden er zo weinig de rallynota’s? Dat was zo sjiek :hail: :driver:[/quote]

Omdat mijn co-pilote da nie zo rap kan lezen, waardoor ik trager zou moeten rijden, en met ne Porsche rijdt ik niet graag traag, dus zou mij ne R8 moeten aanschaffen om trager te rijden hé. :happydance: :happydance: :happydance:

Beste Porschisten
        Het lezen van jullie reacties
        en het zien van de zovele foto’s op dit forum als op Facebook (dirk kestelyn)
        Doet zoveel deugt; :relaxman:

Het vele werk was in eens vergeten :puke:
        De vele zenuwen waren pas verdwijnen
        bij aankomst in Passim. :sleep:

In mijn BMW heb ik de ganse dag de hete adem van Porschen gevoeld.
        Een bewijs dat ze de juiste weg gevonden hadden.

Ik heb maandagnacht zalig kunnen slapen.
        En dit in een slaapkamer vol Lotus dada, dromen van een Porsche, moet kunnen hé.
        Nu…mijn fanatieke Porschiste lag naast me.

Mijn volgende Porsche organisatie samen met Lieven, zal ik aankondigen volgens de regels van het spel.
        Geen puzzels meer.
        maar dan zal er wel iets anders om de hoek komen kijken.

enfin
        FERME BEDANKT
        jullie met jullie prachtige sportwagens hebben me maandag erg gelukkig gemaakt

Dirk& Lena – Lieven & Commy

[quote=”SL33PY” post=126841]Staan er zoveel mooie porsche’s op de foto’s, valt mijn oog toch wel op die R8 die uit de toon valt :mrgreen:[/quote]

Mea culpa, mea maxima culpa… Klopt de auto niet, de nummerplaat toch wel hé?
          Hopelijk komt er ooit nog eens een p-ke.

Tot nader order doet die R8 het wel niet slecht in de ranking hé? 😳 :first:

Hey mannen serieus… waarom rijden er zo weinig de rallynota’s? Dat was zo sjiek :hail: :driver:

Weeral wat gemist, weet zelfs niet waarom we niet meegeweest zijn :bounce:

En vuile 996 4S hè Mush. :ass:

Mooie rit, mooie foto’s, lekker eten!! :applaus: :up:

heb je ook de nummerplaat gezien van de R8? verklaard veel 🙂 nietwaar JP? 😀 😀

die had ik ook gezien :music:
                    blijft toch ook bloedmooi hé *luv

Staan er zoveel mooie porsche’s op de foto’s, valt mijn oog toch wel op die R8 die uit de toon valt :mrgreen:

‘t Was pure FUN op al die zalig kronkelende baantjes door de mooie landschappen.
                        :driver: :driver:

pmp146.JPG

pmp149.JPG

pmp167.JPG

pmp179.JPG

Nog enkele beelden van een schitterende dag .

pmp116.JPG

pmp117.JPG

pmp118.JPG

pmp133.JPG

pmp134.JPG

pmp136.JPG

Deze was zeker de properste deelnemer :coolness:

pmp143.JPG

pmp144.JPG

Mooie rit met foutloos roadboek ,zonnetje en veel plezier gehad :up: Top organisatie :first:

Proficiat voor de goede organisatie!

Ook thuis en idd zoals altijd , FANTASTISCHE baantjes! :first:
                                  Zoals elk jaar hebben de niet-rallynota’s-rijders ongelijk! Makkelijk te lezen, perfecte nota’s en kemmelberg, rodenberg, monteberg in de lentezon…magnifiek!
                                  Volmgend jaar allen voor de nota’s!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.