Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

• Maker
    Discussie
  • Zijn er hier van het forum die meerijden dit jaar :driver: :driver: :driver: , is op maandag 1 April dit jaar :think: :think: :think:

***Edit by Mushroom***
    Topic afgesplitst van topic van verleden jaar en uitleg van Dirk toegevoegd op pagina2

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 95)
    • Ook net thuis, schitterende rit :up: :up: :up:

Net terug thuis,het was terug een prachtige rit met heel leuke baantjes,het eten was zeer lekker ,proficiat aan de organisatie :up: :first:

Deze middag heb ik een blitsbezoekje gebracht en het was weer de moeite wat er op de parking stond bij de middagstop :driver:

[quote=”Funny” post=126358]Is Ok voor mij Jochen ,ik zet mijn wekker .
            Ik ga eens lui zijn en vertrouw op jou om de weg naar het idyllische Zillebeke te vinden 😉
            Bellewaerde here we come ! :relaxman: :relaxman:[/quote]

Mijn digitale maitresse zal ons hierbij helpen 😀

Inderdaad :relaxman:

Leuk om lezen Pascal ,jij komt met een Poca-delegatie naar Zillebeke ?

[quote=”Funny” post=126372]Luc dat meen je niet !Geen sneeuw !!!! 😥
                  Ik heb nog zo geoefend met slippen en driften in de sneeuw om jullie te kunnen losgooien . 😉 😉
                  We zullen er zijn met ons goed humeur .

Wie van het van forum zal er zijn in Zillebeke ?
                  Jochen ,Luc ,Mush ,Zwarte pijl ,snoer ,Ben ,Funny en ??????????[/quote]

Ik ook :driver:

Ik rij ook rechtstreeks naar zillebeke , :happydance: Ik zal blij zijn dat ik nog eens kan rijden met de P na 1 maand revalidatie na mijn hartinfarct . 🙄

Ik heb nog geen p’tje :bounce:
                      Ik zal dan maar in gedachte bij jullie zijn en thuis naar de muur kijken 😥

ik rij rechtstreeks van thuis naar Zillebeke :driver:

Het was Dinsdag zalig om in een Lente zonnetje het parcours een laatste maal te kunnen controleren.
                          Zalig lekker.
                          Behalve de vier omleidingen, on road.
                          Mijn hart heeft dinsdag, viermaal stilgestaan en als 60 plusser kan dat tellen.
                          Navraag doen bij de arbeiders stelde me eveneens viermaal gerust.
                          Mutsvoorzieningen noemen ze die wegversperringen en uiterlijk vrijdag morgen zijn ze opgelost en weg :relaxman: .

De wegen liggen er mooi bij.
                          Elke meter werd aangevraagd en goedgekeurd, maar dit betekend nog geen “omnium”.
                          Want de vele wielerwedstrijden, zijn net als de vele wegenwerken, niet meer bij te houden.

Welkom op De Witte Paasmaandag.
                          Wees slowly bij het binnen rijden van het Domein De Palingbeek, want naarstige wegenwerkers hadden beton in overschot om drie snelheid remmers te plaatsen op de 200m lange oprit.

Let wel : GPS rijders tikken best “Palingbeekstraat N°10 8902 Zillebeke Ieper in.

De regio Westhoek, raad snijden in de bochten” ten stelligste “af”. :coolness:
                          Het noemt hier niet voor niets
                          “De Frontstreek” De loopgrachten liggen bij sommige bochten net naast de tarmac.

Tot maandag

[quote=”Funny” post=126372]Luc dat meen je niet !Geen sneeuw !!!! 😥 [/quote]
                            Alléé da zeggen ze toch hé, maarja ge weet nooit hé :what: :what: :what:

Luc dat meen je niet !Geen sneeuw !!!! 😥
                              Ik heb nog zo geoefend met slippen en driften in de sneeuw om jullie te kunnen losgooien . 😉 😉
                              We zullen er zijn met ons goed humeur .

Wie van het van forum zal er zijn in Zillebeke ?
                              Jochen ,Luc ,Mush ,Zwarte pijl ,snoer ,Ben ,Funny en ??????????

I be there at 8am Jochen :driver: :driver: :driver: , alléé kzal proberen :sleep: :sleep: :sleep:
                                Weerbericht eens bekeken, zal in ieder geval zonder sneeuw zijn :up: :up: :up:

Is Ok voor mij Jochen ,ik zet mijn wekker .
                                  Ik ga eens lui zijn en vertrouw op jou om de weg naar het idyllische Zillebeke te vinden 😉
                                  Bellewaerde here we come ! :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.