Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

• Maker
    Discussie
  • Zijn er hier van het forum die meerijden dit jaar :driver: :driver: :driver: , is op maandag 1 April dit jaar :think: :think: :think:

***Edit by Mushroom***
    Topic afgesplitst van topic van verleden jaar en uitleg van Dirk toegevoegd op pagina2

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 95)
    • Bart
      We worden om 8u45 te Zillebeke Ieper verwacht? Is 40 min rijden vanuit Loppem, en lijkt me de meeste simpele weg.
      Ik zou om 8u in Loppem staan thv carpool. Vertrek om 8u10.
      Andere voorstel of opmerking welkom.

Dat kunnen we doen Jochen ,heb geen idee waar we moeten zijn en om welk uur .
        Stel maar voor Jabbeke of Loppem ?

Wordt er vooraf afgesproken voor deelnemers rond brugge kust……bvb carpool loppem ??

Dat komt door de lange winter :relaxman:

Ingeschreven en betaald! :engeltje:
              Had geen flauw idee dat we zo dicht bij Pasen zaten 😳

Dirk vroeg me dit te plaatsen…

63971_523571564352683_211287911_n.jpg

Een schilderij van wij met de Porsche in Heuvelland

[quote=”luc993cabrio” post=124906]@zwarte pijl, met welke P ga je meerijden, 997 of 964 :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]

zijn ingeschreven met de 997 :driver:

[quote=”Kuifje” post=124891]Zijn er ook leden van Porsche Club Tielt die meerijden ?
                    Snoer, Zwarte Pijl, en wie nog …?

Een tip kan ook zijn om in het vervolg PCT aan te schrijven als je een rit organiseert.
                    ‘t is maar een gedacht hé, mijn gedacht ![/quote]

Ik rij mee :relaxman: :driver:

@zwarte pijl, met welke P ga je meerijden, 997 of 964 :coolness: :coolness: :coolness:

wij en snoer rijden zeker mee,dit voor de 3 maal :driver: :salut:

Van de Poca- club rijden er ook leden mee !

Zijn er ook leden van Porsche Club Tielt die meerijden ?
                            Snoer, Zwarte Pijl, en wie nog …?

Een tip kan ook zijn om in het vervolg PCT aan te schrijven als je een rit organiseert.
                            ‘t is maar een gedacht hé, mijn gedacht !

PB

Dirk,
                              dan had je om te beginnen 2 zaken moeten doen, een topic openen op het forum met hierin alle info over wie te contacteren. En ten 2de een standaard mail opmaken met de juste gegevens in, zoals rek nr, naam en adres en een referentie.

Maar verw8 niet dat ik ga zitten puzzelen en haast moet smeken en bedelen om me toch maar te kunnen inschrijven,
                              daar doe ik gewoonweg niet in mee.

Ja Probeer er toch bij te zijn Patrick.
                                Het rekening nummer staat op dit forum.

Ik doe er alles aan om jullie zoveel mogelijk in te lichten, en probeer te roeien met de riemen die ik heb.
                                Bij Porsche ben ik nog een beetje een vreemde eend in de bijt.
                                Maar ik doe me best om jullie Porschisten een mooie dag aan te bieden.
                                Voor Lotus doe ik het al jaren, maar mijn vrouw is Porschiste en daarom wil ik ook jullie in de “watten” leggen

Jammer dat ik nu een vinger tik krijg waar ik niets aan kan doen
                                Het rekeningnummer PORSCHEN MET PASEN be 91 833-5410672-76

Patrick ,gewoon antwoorden op de mail die je hebt ontvangen dat je inschrijft met x-personen ,Type wagen en nummerplaat opgeven en vragen dat ze het rekeningnummer mailen .Het rekeningnummer staat ook in deze topic op pagina 2 . 😳
                                  Zo heb ik het ook moeten doen .

Succes en hopelijk rij je mee . :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.