Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013

• Maker
    Discussie
  • Zijn er hier van het forum die meerijden dit jaar :driver: :driver: :driver: , is op maandag 1 April dit jaar :think: :think: :think:

***Edit by Mushroom***
    Topic afgesplitst van topic van verleden jaar en uitleg van Dirk toegevoegd op pagina2

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
  • PB

Via opgegeven mailadres heb ik geprobeerd om ons ingeschreven met de vraag of er nog een plekje beschikbaar was.
      Plaats was er blijkbaar nog, geen enkel probleem zelfs! schrijf je maar in was het antwoord.
      Maar enige info over hoe of op wiens naam of rekening te storten was een brug te ver blijkbaar. :wtf:

In zulke dingen ben ik dan heel simpel, laat maar het hoeft al niet meer.

Gisteren bericht gekregen we zijn erbij met Porschen met Pasen ! :driver:
        Tegen dan is de sneeuw zeker weg of anders gaan we zwarte sneeuw zien . 😉

Dirk, stuur mij anders de foto(s) maar door, dan plaats ik ze wel 😉

Op zaterdag en zondag moest ik nagigeren in de Porsche 924
            Dus had ik voorgenomen om gisteren maandag nog een kleine aanpassing aan het Porsche Parcours te kunnen uit trippen, maar het sneeuwde een beetje.
            uitstellen tot dinsdag dan maar.
            Amaai
            In Ieper ligt de sneeuw één Jupiler hoog
            (ik gebruik graag die term, dan weten de mannen hoe hoog de sneeuw ligt)

Als het nu elke dag 1 cm dooit, dan zien we de Porschen rijden op 1 april
            Als het nu elke dag 1 cm sneeuwt, dan zien we de Porschen aleens niet rijden op 1 april

Meer kans op een witte Pasen dan op een witte Kerst
            straks geen ‘meiklokjes’ maar ‘sneeuwklokjes’

ik zou foto’s plaatsen, maar dat is voor mij nog verre van “kunnen”.

Voor mijn deur staat een witte Porsche in de sneeuw.
            Moest ik deze nu fotograferen, zou je hem toch niet zien.
            En zou ik dat dan een kleuren foto mogen noemen?

XXX

Mijn P’keu zal nog niet klaar zijn 🙁
              Veel plezier allemaal :relaxman:

:relaxman: :relaxman: :relaxman: :driver: :driver: :driver:

Maandag Het Porsche Parcours gecontroleerd met de Terra Tripmaster.
                  Het zonnetje was van de partij. Maar dat “zwarte manneke” met zijn schopje.
                  Heeft me wat grijze haren bij gebracht.
                  Niet tegenstaande de wegen werden aangevraagd? Toch wegenwerken!

Wat een parcoursbouwer leijden kan.

Enfin de wegen zijn allemaal Porsche compatible.
                  De drankstoppen zijn eveneens gecontroleerd en goed bevonden.

Ik laat een kaarsje branden bij de nonnen om mooi weer te hebben met Paasmaandag, net zo als verleden maandag is prima.

Ik ben klaar om jullie “onbevlekt” te kunnen ontvangen.

Wees welkom – maar dat heb ik al gezegd zeker ? 😛 :engeltje:

:driver: :driver: :driver:

Net ingeschreven .

Oef
                        Zou het gelukt zijn.
                        Ben ik nu op het Forum geraakt
                        Eindelijk

Het is niet omdat er min of meer een halte gehouden wordt op een locatie die de naam Restaurant draagt. Dat dit moet betekenen, dat er gegeten moet worden?
                        Een lichte lunch over de middag, is toch de normaalste zaak van de wereld. En dan bij aankomst een lekker diner . Het is toch Pasen, het is toch Feestdag en we zitten toch met de matjes samen.

Probeer het maar eens Datake ze zult het fijn vinden. Je zal er geen atake van overhouden.
                        Kom eens naar onze Westhoek
                        Ik heet je alvast welkom

nee nee zo erg is’t niet, ik speelde het spelleke maar mee 😉

Neen, goei gokske blijkbaar en een grote doos mensenkennis 😀 :happy:

[quote=”SL33PY” post=122052][quote=”Datake” post=121984]nog maar te zwijgen dat ik eigenlijk amper 5 dingen echt graag eet 😳 [/quote]

Frieten, pizza, Steak, spaghetti bolognese en boterhammen met choco?[/quote]

:wtf: :wtf:

Stalkte gij mij ventje? :what:

@funny
                              : nee ik ben van oost vlaanderen hé

[quote=”Datake” post=121984]nog maar te zwijgen dat ik eigenlijk amper 5 dingen echt graag eet 😳 [/quote]

Frieten, pizza, Steak, spaghetti bolognese en boterhammen met choco?

Datake is dat niet ergens in je streek ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.