Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porschen met Pasen op Paasmaandag 1 April 2013
- Dit onderwerp bevat 95 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 7 maanden geleden door beltar.
-
MakerDiscussie
-
9 februari 2013 om 00:42
Zijn er hier van het forum die meerijden dit jaar :driver: :driver: :driver: , is op maandag 1 April dit jaar :think: :think: :think:
***Edit by Mushroom***
Topic afgesplitst van topic van verleden jaar en uitleg van Dirk toegevoegd op pagina2 -
MakerDiscussie
-
phoe… ik zou dat ook wel es willen doen… maar al dat eten houdt mij wat tegen… tis precies van’t één restaurant naar ‘t ander rijden… en ik ben al zo nen kleinen eter (nog maar te zwijgen dat ik eigenlijk amper 5 dingen echt graag eet 😳 ) 3 restaurants en 1 cafetaria op nen dag is er echt over voor mij… :popcorn:
Dirk (mede-organisator van Porschen met Pasen) heeft mij een mailtje gestuurd met de melding dat hij iedereen van het Porscheforum een warm hart toedraagt.
Ik quote:Beste Porschisten
Het klinkt een beetje cliché achtig, maar ik geraak niet binnen op het Porsche Forum.
Misschien ben ik reeds ingelogd onder een ander codewoord die ik onder tussen misschien vergeten ben.
Enfin, ik kan het ook op mijn 60 jaar zijn steken, maar het lukt me echt niet.
Ik volg het forum, ik kan de tekstjes lezen maar ik kan er niet op reageren.
Dat vind ik spijtig
“Vader” zegt mijn zoon “dat is een gat in uw cultuur” .
Ik ga er mee akkoord hoor, maar ook hij toont me niet hoe ik het gat in mijn cultuur moet oplossen.
Wat een vader lei(j)den kan.Graag wil ik u mede delen, dat iedereen welkom is op het Porsche evenement met Pasen.
Ook de nieuwe Porschisten die in het verleden niet hebben deelgenomen.
Omdat ik de taak van Lieven, die het momenteel heel druk heeft , min of meer heb overgenomen, zodat het Porsche evenement kon blijven verder bestaan, moest ik “roeien”, met de “riemen”, die ik had.Ik had de mail adressen van de deelnemers van vorige edities opgespaard en deze mensen heb ik een mail verzonden met de aankondiging van het evenement 2013.
Het was zeker mijn bedoeling niet om slecht deelnemers “op uitnodiging“ toe te laten.Maar Lieve Porschisten ik vraag niet liever om jullie allemaal te mogen verwelkomen.
Hoe meer hoe liever.
Ik zal jullie met open armen ontvangen.
Want jullie met jullie prachtige sportwagens maken me heel gelukkig als ik voor jullie mag organiseren.Wees niet boos op me
Ik had het met de beste wil van de wereld, niet slecht bedoeld
Welkom
Je zou er me veel plezier mee doen
En ik beloof informatie op te vragen om ook als lid van het Porsche forum te kunnen functionerenHierbij dan ook nog eens het programma:
Van Kathedraal via Basiliek naar KasteelRoadbook : Het roadbook is deze keer volledig opgemaakt volgens het systeem “Bolleke Pijl” duidelijk leesbaar voor iedereen. Vermelding van : Afstanden en tussen afstanden gemeten met Tripmaster, straatnamen, informatie en verkeersborden leiden jullie langsheen mooie landelijke wegen. Natuurlijk voor de liefhebbers hebben we de klassieke rally nota’s en de ingetekende lijn op kaart 1:25.000. dit in een aparte klasse
PROGRAMMAWe starten deze keer in een oase van rust en groen. Aan de rand van de stad Ieper in een bosrijk gebied, Provinciaal Domein “De Palingbeek”. De chef van het restaurant heeft de koffie gezet en voor elk drie verschillende soorten koffie koeken gebakken. Er is een zeer ruime parkeerzone, en wij staan tijdig klaar om jullie met open armen te ontvangen vanaf 8u30 tot 9u30. De inschrijvingstafel zal vanaf 8u45 bemand zijn. Inschrijving en overhandigen Roadbook tussen 8u45 en 9u15
Restaurant DE PALINGBEEK
Palingstraat 18
8902 Zillebeke
GPS gebruikers tikken Palingbeekstraat N°10
http://www.depalingbeek.beVia Porsche-compatibele rustige wegen rijden we door heen het “Heksen gebied” van Beselare naar Dadizele. Het Lourdes van Vlaanderen. Het Dorp met een heuse Basiliek het bedevaarders oord van jaren geleden. Maar daarvoor rijden we er niet naartoe, maar wel voor onze eerste Apero stop.
Cafetaria DE SKEURE
Nijverheidstraat – Sportzone
8890 DadizeleNa deze stop rijden we via een vlot parcours richting Gits.
Daar verwelkomt de Chef ons op een warm middagmaal bestaande uit een specialiteit van het huis een lekkere Kalfsblanquette met kroketjes en een drankjeNa de lunch, tijd om te rijden. Een flink stukje parcours van ongeveer 55 km laat u kennismaken met de mooie wegen rondom Torhout. Zoals overal in onze Westhoek is ook hier grote sporen nagelaten door de “Grote Wereldbrand van 14-18”. Monumenten zijn nadrukkelijk aanwezig. Vergeten doen we hier niet , maar stilstaan hoort er ook echt niet bij. De vele doden worden passend herdacht, de levenden uitbundig verwend. De natuur toont zich van haar beste kant en is absoluut niet krenterig met panorama’s en rustgevende accenten.
On road, is er nog een lekke verfrissende Break. Al voor we richting Receptie en Diner trekken, naar het “Kasteel Plaisance”. Ook daar zal de Chef ons met talent verwennen.Inschrijven kan door te mailen naar porschenmetpasen@hotmail.com waarbij je dan een inschrijvingsformulier doorgestuurd krijgt.
Beste de P m P rit is voor elke Porsche liefhebber toegankelijk zo schrijft Lieven mij in zijn mail . :salut:
hoi hendrik,
nummer is 833 5410672 76
volg Porscheforum maar geraak er niet meer in????
iedere Porsche rijder mag meedoen hoor! we hebben momenteel enkel deelnemers vorig jaar gemaild denk ik ? (want Dirk doen mailings etc…)
grtz,
LievenBedankt Luc ,Ik had ondertussen ook al het rekening nr gekregen van Lieven van de organisatie :up:
Waarschijnlijk ook aanwezig !
Het enige wat ik niet begrijp is dat er andere jaren hier een aankondiging kwam en nu niet !Enkel op uitnodiging. 😥 😥
Heb je een pm gestuurd snoer met het rek. nr waarop ik gestort heb voor P met P :driver: :driver: :driver:
@Funny even geduld ,ik ben aan het sparen voor mijn tank te vullen :bounce: (na de reparatie aan de 993 )Dus nog wa geduld hè :think:
@Snoer stort maar op mijn rekening . 😉
De uitnodiging nog eens gelezen maar kan het ook nergens vinden .
we hebben ons ook ingeschreven,zal terug toffe rit worden :driver: :drink: :up:
Ja we zijn er terug bij na een jaar afwezig op P m P ,Vraagje is er iemand die weet op welk rekening nr er kan gestort worden ? :think: Ik lees er over of ik vindt het nergens op de uitnodiging !
Porschen met Pasen 2013De nieuwe creatie van Lieven & Dirk
Van Kathedraal via Basiliek naar Kasteel
Roadbook : Het roadbook is deze keer volledig opgemaakt volgens het systeem “Bolleke Pijl” duidelijk leesbaar voor iedereen. Vermelding van : Afstanden en tussen afstanden gemeten met Tripmaster, straatnamen, informatie en verkeersborden leiden jullie langsheen mooie landelijke wegen. Natuurlijk voor de liefhebbers hebben we de klassieke rally nota’s en de ingetekende lijn op kaart 1:25.000. dit in een aparte klasse
PROGRAMMA
We starten deze keer in een oase van rust en groen. Aan de rand van de stad Ieper in een bosrijk gebied, Provinciaal Domein “De Palingbeek”. De chef van het restaurant heeft de koffie gezet en voor elk drie verschillende soorten koffie koeken gebakken. Er is een zeer ruime parkeerzone, en wij staan tijdig klaar om jullie met open armen te ontvangen vanaf 8u30 tot 9u30. De inschrijvingstafel zal vanaf 8u45 bemand zijn. Inschrijving en overhandigen Roadbook tussen 8u45 en 9u15
Restaurant DE PALINGBEEK
Palingstraat 18
8902 Zillebeke
GPS gebruikers tikken Palingbeekstraat N°10
http://www.depalingbeek.be
Via Porsche-compatibele rustige wegen rijden we door heen het “Heksen gebied” van Beselare naar Dadizele. Het Lourdes van Vlaanderen. Het Dorp met een heuse Basiliek het bedevaarders oord van jaren geleden. Maar daarvoor rijden we er niet naartoe, maar wel voor onze eerste Apero stop.
Cafetaria DE SKEURE
Nijverheidstraat – Sportzone
8890 Dadizele
Na deze stop rijden we via een vlot parcours richting Gits.
Daar verwelkomt de Chef ons op een warm middagmaal bestaande uit een specialiteit van het huis een lekkere Kalfsblanquette met kroketjes en een drankje
Restaurant DE OUDE MELKERIJ
Stationstraat
8830 Gits
http://www.oudemelkerij.be
Na de lunch, tijd om te rijden. Een flink stukje parcours van ongeveer 55 km laat u kennismaken met de mooie wegen rondom Torhout. Zoals overal in onze Westhoek is ook hier grote sporen nagelaten door de “Grote Wereldbrand van 14-18”. Monumenten zijn nadrukkelijk aanwezig. Vergeten doen we hier niet , maar stilstaan hoort er ook echt niet bij. De vele doden worden passend herdacht, de levenden uitbundig verwend. De natuur toont zich van haar beste kant en is absoluut niet krenterig met panorama’s en rustgevende accenten.
On road, is er nog een lekke verfrissende Break. Al voor we richting Receptie en Diner trekken, naar het “Kasteel Plaisance”. Ook daar zal de Chef ons met talent verwennen.
Restaurant “Kasteel De Plaisance”
Meenseweg
8900 Zillebeke Ieper
http://www.kasteeldeplisance.be
Om organisatorische reden en om onze afspraken met de horeca te vervullen, zijn we als kleine organisatie genoodzaakt om jullie te vragen , vooraf in te schrijven en te storten. Bij annulatie 14 dagen voor het evenement word u het gestorte bedrag 100% terug gestort. Daarna wordt geleidelijk aan de kosten die de horeca ons oplegt afgehouden van het gestorte bedrag van de annulerende.
05/01/2013 : versturen per mail : Aankondiging en Programma betreffende het Porschen evenement
“Porschen met Pasen 2013”
27/02/2013 : Afsluiting gereduceerd tarief aan 75 euro per persoon ALL – In.
25/03/2013 : Afsluiting inschrijvingen aan 80 euro per persoon
27/03/2013 : Briefing en laatste “Up Date Evenement” door Lieven VanrollegemVandaag nog aan gedacht !
Andere jaren werd er hier een topic over opgestart door de organisatoren !
Vroeg of laat vernemen we het wel 😳 tenzij het iets exclusiefs is en enkel op uitnodiging !Snoer opnieuw van de partij op Porschen met Pasen ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.