Porschen met Pasen op Paasmaandag 9 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen op Paasmaandag 9 April 2012

  • Maker
    Discussie
  • Dames & heren,

    Ik kreeg deze info doorgespeeld van Dirk Kestelyn & Lieven Vanrollregem

    “WAAR DE VOS DE PASSIE PREEKT”

    Reeds voor de negende keer mogen wij voor jullie een “Porsche” evenement organiseren.
    Met evenveel dynamisme hebben we gewerkt om jullie allemaal weer eens in de “watten” te leggen.
    Na enkele evenementen, richting Frankrijk, te hebben geleid, houden we het nu weer eens even in eigen West Vlaanderen.
    Omdat “Pasen” dit jaar vroeger in het voorjaar valt, moeten we er uiteraard vroeger bij zijn!
    Niet tegenstaande de stijgende economie hebben we geprobeerd om de deelname prijs zoveel mogelijk te kunnen behouden, doch niet te moeten snoeien in de kwaliteit en kwantiteit van ons “Porschen Met Pasen” evenement.

    PROGRAMMA
    We starten terug in het Heuvelland op de Kemmelberg, maar let wel deze keer bieden we het uitgebreid ontbijt aan op een nieuwe locatie.
    HOTEL RESTAURANT DE HOLLEMEERSCH LETTINGSTRAAT 59, 8950 DRANOUTER HEUVELLAND
    http://www.hollemeersch.be
    info@hollemeersch.be
    057 44 44 06
    Dus komende vanuit Kemmel Centrum, rijden we niet rechtsaf over de kasseistenen naar de Kemmeltop. Maar blijven recht doorrijden in de Lettingstraat, 250 meter voorbij Oorlogsmuseum “ De Bunker”
    Een uitgebreid ontbijt met een panoramische omgeving.
    Om van de “West-Vlaamse Bergen”, naar de ‘overkant’ van “De Leie” te geraken , zijn we genoodzaakt om één van de amper drie mogelijke bruggen in ons parcours op te nemen. (Bissegem)
    Indien de weergoden ons goed gezind zijn, houden we een apero stop “on the road”………….
    Het Parcours brengt ons via het Kortrijkse heuvelland naar Deerlijk waar de Chef van Taverne Brasserie in de Sporthal ons een warme lunch met drankje plus Koffie aanbieden zal.
    TAVERNE – BRASSERIE SPORTHAL DEERLIJK GAVERDOMEIN
    VERCRUYSSE DE SOLARTSTRAAT 30 8540 DEERLIJK
    http://www.sporthaldeerlijk.be
    Na een korte etappe houden we halt aan een ‘IJs hoeve’ alwaar we kunnen genieten van een huisgemaakte roomijs.
    IJSHOEVE TEN HOOCHSTEDE
    VELDBOSSTRAAT 10 8860 LENDELEDE
    http://www.tenhoochstede.be
    Verder rijden we richting Passendale al waar we in “De Oude Kaasmakerij” kunnen genieten van het plaatselijke “Passendale Bier” .
    DE OUDE KAASMAKERIJ
    s GRAVENTAFELSTRAAT 48 8980 PASSENDALE
    http://www.deoudekaasmakerij.be
    Een laatste stukje parcours vergezeld van de nodige “visgraat” en de bijhorende rallynota’s voor de liefhebbers (recreanten blijven gewoon bolleke -pijl rijden), komen we terecht is het Super mooie domein Salons “De Vossenberg” waar Chef Luc en zijn team ons zal verwelkomen met een frisse receptie van Cava, hapjes ,een avond Diner van een soepje, hoofdschotel en Koffie – wijnen en drankjes tijdens het Diner all-in.
    SALONS DOMEIN DE VOSSENBERG
    HOGESTRAAT 194 8830 HOOGLEDE
    http://www.vossenberg.be

    Paar beelden van verleden jaar:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
    • spijtig dat we niet meer kunnen inschrijven ;-(
      maar veel fun all!

        :first:

          Net de info gekregen , dus ook deelnemerslijst, en wie staat er op nummer 1 in die lijst 🙂

            Jammer, had graag eens de smurf bewonderd 8)

              [quote=”luc993cabrio” post=94307]Voor de gene van W-Vlaanderen die samen wil rijden, wij vertrekken rond 7.30u :sleep: :sleep: :sleep: aan de afrit Loppem E40 en dan via Roeselare en Kortrijk richting Dranouter :driver: :driver: :driver:
              Moet maar iets laten weten hé. :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]

              Ik neem gewoon de baan Veurne-Ieper, anders wordt het nogal een ommetoer… :engeltje:

                Even terug naar gewone taal 🙂
                Ik heb de standaard nokkenas, wel alles vernieuwd; ketting en glijplaatjes. Daarbij ook de motor al geheel gereviseerd. Dus rijdt als nieuw. Ook de chip heb ik veranderd waardoor het motorvermogen toeneemt en alles net iets ‘scherper’ aanvoelt. Heb geen idee wat de pk’tjes doen. Binnenkort eens naar de testbank.

                  Mushroom leg dat nu eens uit ,t van o en dt enz .
                  Kwestie dat Den Olaf en wij kunnen volgen .

                    deel D? van de OT?
                    is een lastig gesprek om te volgen 🙂

                    Klopt zo een sperdiff rijdt super op droog en ook leuk op nat,
                    Maar ik merk in combinatie met iets agressievere nokkenassen, geeft dat in het nat soms zeer verrassende uitbrekers :-). zeker bij op en afritten als er wat olie of diesel van vrachtwagens ligt 🙁

                      Ik denk en verwacht/hoop van niet 🙂 Kans is groot dat ik weer weg (werk) ben….

                      Hoe komt het toch dat ik steeds uitelogd word? Op het NL forum kun je onbeperk ingelogd blijven.

                        Daar zal een deel OT geen probleem mee hebben zeker? 😉

                          Daar zit em nu net even het probleem…. ophalen/afleveren 😉
                          Zou em graag even brengen!

                            Deel D van de OT zal ‘m dan wel komen halen? :mrgreen:
                            Of wordt hij ook nog eens geleverd?

                            Je hoort zoveel goeds over die wagens dat de interesse van hoe dat eigenlijk rijdt wel gewekt is 😉 ‘k Zal eens meerijden met D dan 😉

                              Yep, sperdiff aanwezig, je kunt er idioot hard mee door een bocht…. ook in the wet :relaxman:

                                @Jaap911:
                                De smurf had ook maar 4 cylinders 🙂
                                heeft zo een 968CS een Sperdiff. zitten?

                                Want dat kan ook verschieten worden als het nat ligt…

                                  Volgens mij word jij niet warm van een 4 pitter, dus dan moeten de OT er maar in rijden 😀 (tis wel een witte!)

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.