Porschen met Pasen op Paasmaandag 9 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen met Pasen op Paasmaandag 9 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Dames & heren,

Ik kreeg deze info doorgespeeld van Dirk Kestelyn & Lieven Vanrollregem

“WAAR DE VOS DE PASSIE PREEKT”

Reeds voor de negende keer mogen wij voor jullie een “Porsche” evenement organiseren.
    Met evenveel dynamisme hebben we gewerkt om jullie allemaal weer eens in de “watten” te leggen.
    Na enkele evenementen, richting Frankrijk, te hebben geleid, houden we het nu weer eens even in eigen West Vlaanderen.
    Omdat “Pasen” dit jaar vroeger in het voorjaar valt, moeten we er uiteraard vroeger bij zijn!
    Niet tegenstaande de stijgende economie hebben we geprobeerd om de deelname prijs zoveel mogelijk te kunnen behouden, doch niet te moeten snoeien in de kwaliteit en kwantiteit van ons “Porschen Met Pasen” evenement.

PROGRAMMA
    We starten terug in het Heuvelland op de Kemmelberg, maar let wel deze keer bieden we het uitgebreid ontbijt aan op een nieuwe locatie.
    HOTEL RESTAURANT DE HOLLEMEERSCH LETTINGSTRAAT 59, 8950 DRANOUTER HEUVELLAND
    http://www.hollemeersch.be
    info@hollemeersch.be
    057 44 44 06
    Dus komende vanuit Kemmel Centrum, rijden we niet rechtsaf over de kasseistenen naar de Kemmeltop. Maar blijven recht doorrijden in de Lettingstraat, 250 meter voorbij Oorlogsmuseum “ De Bunker”
    Een uitgebreid ontbijt met een panoramische omgeving.
    Om van de “West-Vlaamse Bergen”, naar de ‘overkant’ van “De Leie” te geraken , zijn we genoodzaakt om één van de amper drie mogelijke bruggen in ons parcours op te nemen. (Bissegem)
    Indien de weergoden ons goed gezind zijn, houden we een apero stop “on the road”………….
    Het Parcours brengt ons via het Kortrijkse heuvelland naar Deerlijk waar de Chef van Taverne Brasserie in de Sporthal ons een warme lunch met drankje plus Koffie aanbieden zal.
    TAVERNE – BRASSERIE SPORTHAL DEERLIJK GAVERDOMEIN
    VERCRUYSSE DE SOLARTSTRAAT 30 8540 DEERLIJK
    http://www.sporthaldeerlijk.be
    Na een korte etappe houden we halt aan een ‘IJs hoeve’ alwaar we kunnen genieten van een huisgemaakte roomijs.
    IJSHOEVE TEN HOOCHSTEDE
    VELDBOSSTRAAT 10 8860 LENDELEDE
    http://www.tenhoochstede.be
    Verder rijden we richting Passendale al waar we in “De Oude Kaasmakerij” kunnen genieten van het plaatselijke “Passendale Bier” .
    DE OUDE KAASMAKERIJ
    s GRAVENTAFELSTRAAT 48 8980 PASSENDALE
    http://www.deoudekaasmakerij.be
    Een laatste stukje parcours vergezeld van de nodige “visgraat” en de bijhorende rallynota’s voor de liefhebbers (recreanten blijven gewoon bolleke -pijl rijden), komen we terecht is het Super mooie domein Salons “De Vossenberg” waar Chef Luc en zijn team ons zal verwelkomen met een frisse receptie van Cava, hapjes ,een avond Diner van een soepje, hoofdschotel en Koffie – wijnen en drankjes tijdens het Diner all-in.
    SALONS DOMEIN DE VOSSENBERG
    HOGESTRAAT 194 8830 HOOGLEDE
    http://www.vossenberg.be

Paar beelden van verleden jaar:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
    • :applaus: :drink: , Yes Bruno en Gudrun met de Rs aanwezig ..

[quote=”JoeBar_S2″ post=93503]hey ja,

wie vazn hier gaat er allemaal naar Porschen Op Pasesn?

ik lees hier net:

Funny,
        ikke ook.

KDC
        JVNH
        Beltar
        Jochen

Nog volk?[/quote]

Bruno RS met Gudrun

KAN MEN TER PLAATSE INSCHRIJVEN DAAR IK HET MAAR ENKELE DAGEN OP VOORHAND WEET OF WIJ KUNNEN AANWEZIG ZIJN GR JB

hey ja,

wie vazn hier gaat er allemaal naar Porschen Op Pasesn?

ik lees hier net:

Funny,
            ikke ook.

KDC
            JVNH
            Beltar
            Jochen

Nog volk?

@jvnh ,ik zag net dat je op de lijst staat van de ingeschreven bij Poca ,terug te vinden via het forum van poca .
              Wij zijn ook ingeschreven .
              Groeten Funny

Heb eigenlijk ook nog geen bevestiging ontvangen…
                Maar we zullen nog wel een mailtje krijgen met ons inschrijvingsnummer zeker..? Was vorig jaar toch zo.

Ook ingeschreven, via POCA wel nog geen bevestiging gekregen.
                  Veel plaats hebben wij niet nodig dus zal wel oke zijn?!?. Als we maar genoeg kunnen eten en drinken 😆

Ook ingeschreven en betaald

Hier ook :relaxman:
                      Wel nog geen bevestiging gekregen, maar zal wel in orde zijn zeker :engeltje:

Ingeschreven en betaald :driver:

ik hoop dat ik der dit jaar weer kan komen om de Porsches te bekijken en foto’s te nemen 🙂

Ook ingeschreven en betaald :relaxman: :driver: :relaxman:

Deze morgen betaald :engeltje:
                              Misschien komen we wel met 2 P’s 8)
                              Ik met een vriend in de ene, en de olijke tweeling in de andere :driver:

Heey Porsche-mannen en -vrouwen!

Ik was eerst van plan op mee te gaan naar het derde Real Life Café, maar wegens een bezette agenda in verband met de basket moet ik dat helaas afzeggen. Aangezien mijn collega/vriend Alexander wel meegaat als hij een piloot vindt is er dus geen probleem.

Ik kan daarentegen wel mee gaan Porschen met Pasen! Al duikt hier weer hetzelfde probleem op: ik heb geen vervoer. Ik ben van de omgeving van Tienen, maar Leuven of Sint-Truiden is geen probleem als dat meer op de route ligt. Dus als er iemand nog een copiloot zoekt, of nog plaats heeft voor een kerel van +1m90 en een rugzak vol glaswerk… 😉
                                De achterbank van een Panamera zal wat krapjes zijn, al denk ik niet dat eigenaars daarvan (juk, wat een gedrocht!) naar een meeting voor Porschisten gaan komen 😉 Uit ondervinding weet ik wel dat een GT3 MkII en een Boxter Spyder goed lukken 😀

Wat krijg je daarvoor in de plaats? Wel, ik ga mee om platen te schieten, dus zullen aan de foto’s van jouw auto net dat ietsje meer aandacht besteedt worden :engel:
                                Natuurlijk betaal ik mijn eten en dergelijke zelf!

Mocht er iemand zijn die me dit (zéér grote) plezier wilt doen: je kan me de hele dag bereiken via sms en vanaf 16u ook telefonisch op 0474671347. Emailen mag naar arne.celis@gmail.com of gewoon een berichtje via het forum 😀

Alvast bedankt en tot dan!

Arne Celis
                                arne.celis@gmail.com
                                +32 (0)474671347

http://www.arnecelisphotography.weebly.com

Bruno stuur mij eens wat worsten op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 😈 😈 😈

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.